گوگل دسترسی زودهنگام یوتیوب موزیک را برای کاربران فعال کرد

چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل از امروز، دسترسی زودهنگام اپلیکیشن استریم موسیقی یوتیوب موزیک را برای افرادی که پیش‌تر در وب‌سایت رسمی ثبت‌ نام کرده‌اند، فراهم کرد.
تبلیغات

چندی پیش، گوگل از سرویس جدید خود با نام یوتیوب موزیک رونمایی کرد. این سرویس که بر استریم موسیقی تمرکز دارد، آمده است تا در این عرصه با رقبای بزرگی چون اسپاتیفای و اپل موزیک به رقابت بپردازد. حال پس از گذشت ۶ روز از انتشار این خبر، یوتیوب به وعده‌ی خود عمل کرد و دسترسی زودهنگامی که پیش‌تر قول داده بود، برای افرادی که در وب‌سایت رسمی ثبت‌نام کرده‌اند، فراهم کرد.

از امروز، تنها تعداد مشخصی از کاربران می‌توانند به‌صورت محدود از این اپلیکیشن استفاده کنند و ویژگی‌های آن‌ را مورد بررسی قرار دهند؛ همچنین در صورت مشاهده‌ی مشکل در این برنامه، می‌توانند از طریق بخش مشخص‌شده، آن را به اطلاع تیم توسعه‌دهنده برسانند.

برطبق گفته‌ی گوگل، این اپلیکیشن برای پیشنهاد آهنگ‌های مورد علاقه‌تان از الگوریتم‌های پیشرفته هوش‌مصنوعی و یادگیری ماشین استفاده خواهد کرد. این الگوریتم‌ها بر اساس سلایق موسیقی شما، مدام در حال یادگیری خواهند بود و به تناسب زمانی که صرف گوش‌ دادن به موسیقی می‌کنید، پیشنهادات بهتری ارائه می‌کنند.

نکته‌ی مثبت درباره‌ی این اپلیکیشن، امکانِ استفاده از آن به‌صورت رایگان و پولی است. بدین ترتیب افرادی که اقدام به خرید اشتراک ماهانه می‌کنند، می‌توانند از تجربه‌ی بدون تبلیغات در یوتیوب موزیک لذت ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات