بررسی ویدیویی پیکسل 2 ایکس ال گوگل

پنج‌شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پیکسل ۲ ایکس ال، یکی از پرچم‌دارهای سال ۲۰۱۷ و محصولی با عنوان بهترین گوشی حال حاضر گوگل، تجربه‌ای بی نظیر از اندروید به کاربر ارائه می‌دهد.
تبلیغات

بُعد نرم‌افزاری و ارائه جدید‌ترین نسخه از اندروید به همراه آخرین آپدیت‌ها، اصلی‌ترین نقش را در جلب نظر کاربران برای دستگاه‌های پیکسل دارد. در سالی که استفاده از نمایشگر کشیده با حاشیه‌های فوق باریک به یک ترند بدل شد، فبلت پرچم‌دار گوگل هم از نمایشگر ۶.۰ اینچی با گوشه‌های گرد و نسبت تصویر ۱۸:۹ استفاده کرد که ۷۶.۴ درصد از نمای جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است.

نسبت نمایشگر به بدنه‌ی پیکسل ۲ ایکس‌ال در قیاس با نسل قبل، افزایشی ۵.۲ درصدی نشان می‌دهد؛ اما تفاوتی معنادار و فاحش با محصولی همچون گلکسی اس ۸ پلاس و نسبت تصویر به بدنه‌ی ۸۴ درصدی آن دارد. بدنه‌ی فلزی پیکسل ۲ ایکس‌ال، ساختاری یکپارچه، مستحکم و مسطح دارد که در لبه‌ها به انحنای ظریفی منتهی می‌شود تا گوشی به‌راحتی در دست جای بگیرد.

گوگل در گوشی خاطره‌انگیز نکسوس ۶ پی، نواری شیشه‌ای در بدنه‌ی فلزی آن به‌ کار برده بود که ماژول دوربین و فلش در آن قرار داشت. این استراتژی در خانواده‌ی پیکسل نیز ادامه دارد؛ با این تفاوت که صفحه‌ی شیشه‌ای یادشده نیمی از نمایش پشت گوشی را به خود اختصاص داده و ماژول دوربین، فلش و حسگر اثر انگشت را در بطن خود جای داده است.

در ادامه با زومیت همراه باشید تا به بررسی ویدیویی گوگل پیکسل ۲ ایکس‌ال بپردازیم. این گوشی توسط فروشگاه آل دیجیتال برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است. 

تماشا در یوتیوب

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ برای مشاهده قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه مشخصات از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. همچنین لیست روزانه قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی هواوی، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی نوکیا و قیمت آیفون اپل با امکان خرید اینترنتی، تصاویر، بخش پرسش و پاسخ، اخبار مرتبط و بررسی‌های زومیت و کاربران نیز در دسترس شما قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات