اسمارتیزان: اپل روح خود را در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید از دست داده است

جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لو یونگائو، موسس شرکت اسمارتیزان (Smartisan) طی کنفرانس معرفی گوشی هوشمند جدید شرکتش گفت که اپل روح خود را در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید از دست داده است.
تبلیغات

لو یونگائو (Luo Yonghao)، موسس شرکت اسمارتیزان (Smartisan) طی برگزاری رویدادی جهت معرفی جدیدترین گوشی هوشمندش به نام R1 و در حضور بیش از ۳۷ هزار تماشاگر با دید شک و تردید در خصوص چشم انداز آینده‌ی اپل سخن گفت.

به گزارش South China Morning این رویداد در تاریخ ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) و در ورزشگاه ملی ۸۰ هزار نفری در پکن برگزار شد که طی آن یونگائو اذعان داشت: « هدف ما این است که Smartisan را به یک شرکت بزرگ مانند اپل در دوران استیو جابز تبدیل کنیم»

اسمارتیزان / smartisan

لو سخنان خود را اینگونه توضیح داد که اپل، پس از مرگ استیو جابز در سال ۲۰۱۱ روح خود را از داده است و این امر به نوبه خود منجر به افت طراحی و کاهش عملکرد آن می‌شود؛ وی همچنین گفت که پس از عرضه‌ی گوشی اندرویدی R1 با یک ترابایت حافظه‌ی داخلی، اپل به شکل «دیوانه وار» این عمل Smartisan را کپی خواهد کرد. در کنار این گوشی هوشمند، یک داک مجهز به نمایشگری از نوع TNT با سایز ۲۷ اینچی و رزولوشن 4K عرضه خواهد شد که می‌تواند R1 را به دسکتاپ اندرویدی تبدیل کند.

گوشی R1 اسمارتیزان

بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند ( چینی یا سایرین) اغلب گوشی‌های آیفون اپل را در بازاریابی و طراح‌های خود هدف قرار می‌دهند، اما حداقل در حضور ده‌ها هزار نفری مخاطبان خیلی کم پیش آمده که این شرکت را همزمان ستایش و تحقیر کنند. شرکت کره‌ای چند ملیتی سامسونگ، برجسته‌ترین شرکتی است که همواره اپل را تعقیب می‌کند؛ این دو شرکت مرتبا در ارائه‌ی ویژگی‌های جدید از هم سبقت می‌گیرند، اما سامسونگ برای آگهی‌هایی که به طور مستقیم به اپل اشاره دارند شناخته شده است، در یکی از آخرین تبلیغات منتشر شده توسط سامسونگ زنی را مشاهده می‌کنیم که به دلیل کند بودن آیفون ۶ خود با ناامیدی به فروشگاه اپل مراجعه می‌کند و پس از آن گلکسی اس ۹ را خریداری می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات