زوم اپ: اینپین؛ اپلیکیشنی نوآورانه، هوشمند و سریع برای جستجو و انتخاب ملک

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
اینپین، به‌عنوان اپلیکیشن هوشمند برای جستجو و انتخاب ملک با فناوری واقعیت افزوده و الگوریتم‌های پیشرفته جستجو، قابلیت‌های متنوعی ارائه می‌دهد.
تبلیغات

با رشد روزافزون فناوری‌های موبایلی، استفاده از خدمات سنتی به حاشیه رفته و مدل‌های بروز و نوآورانه جای آن را گرفته است. اگر شما به دنبال منزل مسکونی و یا دفتری اداری باشید، باید کفش آهنی به پا کنید و در هر خیابان به سراغ موقعیت مناسب مدنظر خودتان بروید. این کار برای شما از یک هفته تا چند ماه به طول می‌انجامد و درواقع با توجه به مشغله‌ زیاد، عملاً به‌کاری بسیار سخت تبدیل خواهد شد. اینجاست که می‌توانید ارزش اپلکیشن های موبایلی را پیدا کنید. در اینپین (inpin) علاوه بر تمامی قابلیت‌هایی که در اپلیکیشن های مشابه دیده‌اید، مواردی در نظر گرفته‌شده که می‌تواند هدف را به شما نزدیک‌تر کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

اینپین / inpin

با نصب و اجرای اپلیکیشن شما وارد محیطی می‌شوید که ۴ قسمت اصلی دارد. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار مناسب طراحی‌شده  و زمانی که شما با آن مواجه می‌شوید تمام گزینه‌های موردنیاز در دسترس است و به‌سادگی با اپلیکیشن ارتباط برقرار می‌کنید. این اپلیکییشن را بر روی آیفون ۱۰ نصب کردیم و متوجه شدیم، تمامی عناصر صفحه برای این مدل بهینه طراحی‌شده است. حجم فایل نصبی ۵۲.۴ مگابایت بود و برای اجرای اولیه نیاز به دانلود چند فایل کمکی به‌صورت درون برنامه‌ای دارد که به‌سرعت انجام خواهد شد.

اینپین / inpin

به‌صورت پیش‌فرض نیازی به ثبت‌نام ندارید و می‌تواند از قسمت جستجو با اعمال فیلترهای بسیار گسترده و دقیق، نتیجه مناسب خودتان را پیدا کنید. فیلترهای در نظر گرفته‌شده و توضیحاتی که می‌توانید وارد کنید به‌صورتی طراحی‌شده که نتایج را به آنچه شما می‌خواهید، بسیار نزدیک‌تر می‌کند.

اینپین / inpin

اگر بخواهید در منطقه‌های مدنظر و یا خیابانی موردعلاقه به گشت‌وگذار بپردازید، دو راه برای شما پیش‌بینی‌شده است. موقعیت هر ملک ثبت‌شده در اپلیکیشن به‌صورت دقیق در نقشه به نمایش در آماده و منطقه‌های مختلف با خط آبی برای شما تفکیک‌شده است. اگر بخواهید منطقه خاصی را انتخاب کنید، با انتخاب گزینه موجود در پایین، سمت چپ می‌توانید منطقه‌ای را رسم کنید اما جالب‌تر آنکه با انتخاب گزینه AR در بالا، سمت راست می‌توانید حالتی بسیار جالب را تجربه کنید. با انتخاب این گزینه و چرخاندن گوشی خود به اطراف، املاک مختلف به نمایش در می‌آید. این را نیز اشاره‌کنیم که می‌توانید در این دو حالت باز هم با اعمال فیلتر، نتایج را بیشتر شخصی‌سازی کنید. بد نیست اشاره‌کنیم که قابلیت جستجو آژانش و مشاورین املاک در نقشه فراهم‌شده است.

اینپین / inpin

در بخش دیگری شما می‌توانید آگهی خودتان را به‌صورت رایگان ثبت کنید. روند ثبت آگهی به‌صورتی طراحی‌شده که شما را مرحله‌به‌مرحله جلو می‌برد تا ضمن درج مشخصات صحیح، بتوانید همه جوانب را برای آگهی خودتان لحاظ کنید. با ثبت دقیق محل موردنظر بر روی نقشه، بلافاصله AR فعال و حضور شما در نقشه برای دیگر کاربران امکان‌پذیر می‌شود.

اینپین / inpin

برای شما گفتیم که در کنار قابلیت واقعیت افزوده، سرویس دیگری در نظر گرفته‌شده به نام «ثبت درخواست ملک» که بتوانید با الگوریتم منحصربه‌فرد این اپلیکیشن، ملک ایده آل خود را به‌صورت هوشمند پیدا کنید. با وارد شدن به این قسمت از شما در هر مرحله توضیحاتی را دریافت می‌کند و به راحت‌ترین شیوه ممکن شما می‌توانید ویژگی‌های ایده آل خودتان را برای ملک موردنظر وارد کنید. به‌جرئت می‌توان گفت تمامی قسمت‌های در نظر گرفته‌شده بسیار دقیق و مطلوب است که به شما احساس خوبی را القا می‌کند. ضمن این‌که شما می‌توانید به‌راحتی منطقه‌های مسکونی مختلف را انتخاب کنید.

اینپین / inpin

بعد از واردکردن اطلاعات موردنظر درخواست شما در حالت‌های مختلفی پردازش می‌شود. تعدادی آگهی برای شما پیدا می‌شود اما دسته‌بندی در نظر گرفته، باز هم برای رسیدن بهتر شما به هدف، اهمیت زیادی دارد. تعدادی از آگهی‌های پیداشده کاملاً با نیاز شما مطابقت دارد و تعدادی دیگر در دسته بندی‌های مختلف قرار گرفته است. این را هم اشاره کنیم که درخواست شما برای مشاورین ثبت‌نام‌شده در اپلیکیشن هم ارسال می‌شود تا در صورت نیاز، راهنمایی‌های بیشتری برای شما در نظر گرفته شود. نکته بسیار جالبی که با آن برخورد کردیم، انتخاب محل کار شماست. با این گزینه می‌‌توانید مشخص کنید که منزل شخصی شما تا محل کار چه مدت زمان و با چه وسیله‌ای فاصله داشته باشد!

اینپین / inpin

اگر شما در اپلیکیشن به‌عنوان کاربر ثبت‌نام کنید، مدیریت بهتری بر روی آگهی‌های خودتان و همچنین آگهی‌های موردعلاقه خواهید داشت. البته می‌توانید به‌صورت مشاور و یا آژانس املاک هم ثبت‌نام داشته باشید. مجدد اشاره کنیم، رابط کاربری اپلیکیشن بسیار بهینه طراحی‌شده و تجربه خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. تمامی قابلیت‌های گفته‌شده در همه شهر‌های ایران فعال است.

اینپین / inpin

در حال حاضر اپلیکیشن اینپین در نسخه iOS عرضه‌شده اما نسخه اندروید نیز به‌زودی منتشر خواهد شد. اگر این اپلیکیشن را نصب‌کرده‌اید، تجربه خودتان را با ما در میان بگذارید.

دانلود اپلیکیشن

سیب‌اپ اندروید (بزودی)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات