ال جی جی 8 ThinQ با نمایشگر ال‌ سی‌ دی 4K معرفی می‌شود

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی درصدد است گوشی جی ۸ ThinQ را با نمایشگر LCD پیشرفته با رزولوشن 4K معرفی کند.
تبلیغات

ال‌جی فروش جی ۷ تینکیو (LG G7 ThinQ)‌ را آغاز کرده است و معمولا در چنین شرایطی اخبار جدیدی درباره پرچم‌دار بعدی منتشر می‌شود. براساس اخبار غیررسمی، ال‌جی جی ۸ ThinQ، پرچم‌دار بعدی ال‌جی خواهد بود که انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۸ معرفی شود.

برخلاف برخی اخبار غیررسمی که در ابتدای امر موثق بودن آن‌ها زیر سؤال می‌رود، خبر جدید مربوط‌به مشخصات ال‌جی جی 8 تینکیو توسط Ice Universe منتشر شده است که به‌عنوان منبعی قابل اعتماد شناخته می‌شود. براساس این گزارش، پرچم‌دار بعدی ال‌جی با نمایشگر پیشرفته‌تر LCD 4K معرفی خواهد شد. 

ال جی جی 3

سال ۲۰۱۴ گوشی‌های ال‌جی از جمله ال‌جی جی ۳ از نمایشگر‌های Quad-HD بهره می‌بردند. ولی امروز کیفیت نمایشگر گوشی‌های هوشمند دستخوش تغییرات زیادی شده است. Ice Universe ادعا می‌کند که پرچم‌دار بعدی ال‌جی با نام ال‌جی جی ۸ ThinQ، مجهز به نمایشگری با رزولوشن 4K به بازار عرضه خواهد شد. البته در این خبر صحبتی درباره‌ی فاصله گرفتن ال‌جی از نمایشگرهای LCD نشده است. ظاهرا شرکت کره‌ای تصمیم دارد گوشی‌های پرچم‌دار سری V را با صفحه‌نمایش LCD به بازار عرضه کند. در گزارش مذکور مشخص نشده که چرا ال‌جی چنین تصمیمی گرفته است. منطقی‌ترین استدلال درباره‌ی تصمیم جدید ال‌جی، بهینه‌سازی و ارتقاء سیستم برای استفاده در فناوری واقعیت مجازی است. شاید این تغییرات در جهت استفاده بهینه از فناوری‌ واقعیت مجازی در نظر گرفته شده است.  

استفاده از نمایشگر 4K به شکل قابل توجهی به بهبود و ارتقاء تجربه‌ی کاربر در استفاده از فناوری واقعیت مجازی کمک می‌کند. در حال حاضر کاربران بسیاری خواستار گوشی‌ هوشمند با رزولوشن بالا برای نمایش محتوای باکیفیت واقعیت مجازی هستند. باتوجه‌به اینکه ال‌جی تاکنون علاقه‌مندی خاصی به فناوری‌های مرتبط با واقعیت مجازی نشان نداده است، اگر این استراتژی را در پیش بگیرد، نشان از تغییراتی انقلابی در استراتژی‌های این شرکت در سال آینده میلادی دارد.

ال جی جی 6 / LG G6

اگر این خبر صحت داشته باشد و ال‌جی گوشی پرچم‌دار بعدی خود را با نمایشگر 4K به بازار معرفی کند، می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که تصمیم گرفته است استراتژی‌های جدیدی در بازار دنبال کند. البته انتظار می‌رود ژانویه ۲۰۱۹، سامسونگ نیز گوشی‌های پرچم‌دار بعدی خود از سری گلکسی اس 10 را با رزولوشن جدیدی به بازار معرفی کند. البته برخلاف ال‌جی، دستگاه‌های سامسونگ از نمایشگر امولد بهره خواهند برد و در مقابل گوشی ال‌جی وی ۴۰ ThinQ با نمایشگر امولد قرار خواهد گرفت که اواسط پاییز معرفی می‌شود. 

البته تا زمان رونمایی ال‌جی جی ۸ ThinQ، حدود یک سال باقی‌ مانده است و قطعا نمی‌توان به این زودی در مورد صحت و سقم این خبر و جزئیات پرچم‌دار بعدی ال‌جی نظر داد. تمرکر فعلی ال‌جی بر عرضه‌ی تعداد بیشتری ال‌جی جی ۷ ThinQ به بازار و آمادگی برای معرفی ال‌جی وی ۴۰ ThinQ است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات