رنجرور ولار (Velar) محصول برند جگوار لندرور، یکی از زیباترین شاسیبلندهای بازار جهان است که واقعاً تیونینگ ظاهری و آیروددینامیک آخرین چیزی است که به آن نیاز دارد. اما تعریف زیبایی در بین تمام افراد یکسان نیست، بههمین خاطر شرکتهای تیونینگ محصولات منحصربهفرد خود را برای مشتریان در نظر میگیرند. تیونر آلمانی منصوری به عرضهی پکیجهای تیونینگ آیرودینامیک و شخصیسازی متفاوت شهرت دارد و تزئینات فیبرکربن یکی از مهمترین بخشهای پکیجهای این برند است. متخصصان منصوری برای شاسیبلند کامپکت لوکس بریتانیایی ولار، پکیج آیرودینامیک و ارتقای ECU و سیستم اگزوز را در نظر گرفتهاند.
اسپویلر جلو، دیفیوزر عقب، طرح جدید کاپوت با دریچههای هوا، طرح جدید جلوپنجره و اسپویلر سقفی در کنار تزئینات فیبرکربن آینههای جانبی و بالای گلگیرها نمای این شاسیبلند زیبا را تهاجمیتر کرده است. رنجرور ولار برای کسب مجوز ورود به خانوادهی اختصاصی منصوری، رینگهای بزرگ ۲۲ و ۲۳ اینچ منصوری اسپایدر را انتخاب کرده است. طراحان و مهندسان منصوری در فضای داخلی ولار، چندان افراطی عمل نکردهاند. آندش پدالهای آلومینیومی، نورپردازی پایین درها و کفپوشهای اختصاصی پیشنهاد منصوری برای ولار هستند. البته در صورت پرداخت مبالغ بیشتر، امکان استفاده از چرم در تمام کابین نیز وجود دارد.
در کنار تغییرات ظاهری بدنه و کابین، منصوری قوای فنی را با ارتقای ECU و نصب سیستم اگزوز از جنل فولاد ضدزنگ بهینهسازی میکند. رنجرور ولار در تیپ SE از پیشرانهی ۶ سیلندر V شکل ۳ لیتری سوپرشارژ با قدرت ۳۸۰ اسب بخار استفاده میکند. تیم مهندسی منصوری در پکیج تیونینگ خود، ۴۵ اسب بخار قدرت بیشتر پیشنهاد میکند که در کنار سیستم اگزوز جدید، احتمالاً صدای آن هم گوشنواز خواهد بود. علاوه بر منصوری چند شرکت تیونینگ دیگر، مانند Aspire Design و استارتک (Startech) پکیجهای تیونینگ فنی و آیرودینامیک برای رنجرور ولار عرضه میکنند. البته بر اساس تصاویر جاسوسی و غیرسمی، نسخهی SVR رنجرور ولار که احتمالاً به پیشرانهی ۸ سیلندر V شکل ۵ لیتری سوپرشارژ مجهز بوده در حال توسعه، تست و تولید است. این پیشرانه در رنجرور اسپرت SVR تا ۵۷۵ اسب بخار قدرت دارد و احتمال نصب آن در ولار SVR هم دور از واقعیت نیست.
همانند دیگر محصولات سفارشی منصوری، قیمت پایه پکیج تیونینگ ولار اعلام نشده است.