ایسوس دو لپ تاپ Strix Scar II و Strix Hero II از سری ROG را رونمایی کرد

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در جریان برگزاری کنفرانس ROG طی نمایشگاه کامپویتکس از دو لپ‌تاپ گیمینگ سری ROG با نام‌های Strix Hero II و Strix Star II رونمایی کرد.
تبلیغات

ایسوس دو لپ‌تاپ گیمنیگ جدید از خانواده‌ی ROG را در جریان کامپیوتکس ۲۰۱۸ رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌های جدید که از ظاهر و سخت‌افزار مشابهی بهره می‌برند، برای طرفداران دوبازی کامپیوتری FPS و ‌MOBA شخصی سازی شده‌آند. لپ‌تاپ Strix Star II برای بازی FPS و لپ‌تاپ Strix Hero II برای طرفداران MOBA راهی بازار شده است. شاید از خود بپرسید که تفاوت دو لپ‌تاپ مورد نظر در کدام ویژگی‌ها است. نسخه‌ی مخصوص بازی FPS از وجود کلید‌های سفید رنگ برای چهار کلید WASD بهره می‌برد، حال آنکه در نسخه‌ی مخصوص MOBA کلید‌های QWER به رنگ سفید منقش شده‌اند. همچنین باید به تفاوت‌های این دو نسخه از نظر ظاهری، البته در مواردی جزئی نیز اشاره کرد. 

Rog Strix Scar II

شاسی هر دو لپ‌تاپ یکسان بوده و یک نمایشگر با حاشیه‌های باریک نظیر نمایشگری که در لپ‌تاپ‌های XPS دل مورد استفاده قرار گرفته، در سری لپ‌تاپ‌های جدید ROG ایسوس نیز مورد استفاده قرار گرفته است. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، دو لبه‌ در طرفیت و لبه‌ی بالایی دارای ضخامت بسیار اندکی هستند. 

Asus Rog

هر دو لپ‌تاپ را می‌توان با پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای کافی‌لیک Core i7-8750H یا Core i5-8300H ابنتل سفارش داد. همچنین باید به صفحه‌ی نمایش ۱۵.۶ اینچی از نوع IPS LCD با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و رزولوشن فول‌اچ‌دی در کنار حافظه‌ی رم ۳۲ گیگابایتی و همچنین درگاه‌هایی نظیر USB-A، USB-C، مینی دیسپلی‌پورت، HDMI، اترنت، جک هدفون و اسلات میکرو اس‌دی اشاره کرد. پردازنده‌ی گرافیکی استاندارد در نظر گرفته شده باری این لپ‌تاپ‌ها، GTX 1060 است، حال آنکه می‌توان Scar II را با پردازنده‌ی گرافیکی GTX 1070 نیز سفارش داد. ضمنا باید به امکان سفارش Hero II با بهره‌گیری از نمایشگری که رفرش ریت ۶۰ هرتزی دارد نیز اشاره کرد. هر دو لپ‌تاپ ۲۶ میلی‌متر ضخامت داشته و وزن هر دو ۲.۴ کیلوگرم است. 

ایسوس اعلام کرده که Scar II نزدیک به ۱٫۹۹۹ دلار و نسخه‌ی Hero II با قیمت ۱٫۶۹۹ دلاری راهی بازار خواهد شد.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات