بازی های موبایل هفته سوم خرداد 1397

جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
مطالعه 5 دقیقه
این هفته در بهترین بازی‌های اندروید و آیفون، نگاهی را به پنج بازی از جمله Racing Horizon و Kingdom: New Lands انداخته‌ایم.
تبلیغات

سومین هفته خردادماه نیز به پایان رسید و در این هفته به سراغ پنج بازی متفاوت از لحاظ گیم‌پلی رفته‌ایم. ابتدا بازی اندروید و بازی آیفون BattleHand Heroes را داریم که به‌ویژه در زمینه گرافیک عملکرد مناسبی را برای یک بازی نوبتی به نمایش می‌گذارد. اگر به بازی‌های پازل علاقه دارید، Scalak، محصولی خوش‌ساختی با مراحلی جذاب است که در آن باید اشکال را در جایگاه خود قرار دهید. از طرفی اگر به بازی‌های اتومبیل رانی علاقه‌مند هستید، شاید این آخر هفته تجربه Racing Horizon خالی از لطف نباشد.

بهترین بازی های اندروید را در زومجی می‌توانید دانلود و تجربه کنید.

بازی Battlehand Heroes

BattleHand Heroes

مقاله‌های مرتبط:

    به مبارزه بپیوندید و با قهرمانانی از شهر سیلور‍، پیروزی را رقم بزنید. بازی BattleHand Heroes محصول استودیوی Kongregate، اثری نوبتی است که در آن باید باقهرمان‌هایی شگفت‌انگیز در نبردهای رو‌دررو شرکت کنید. بازی از لحاظ محیط‌های مبارزه، تنوع خوبی دارد و به‌ویژه با توجه به فهرست قهرمان‌ها، دست بازیکنان برای انتخاب استراتژی مخصوص به خود باز است. مبارزات Battlehand Heroes به صورت نوبتی انجام می‌شود و زمانی که نوبت به شما می‌رسد باید با توجه به استراتژی‌ موردنظرتان کارت را بازی کنید. هر یک از قهرمان‌ها کارت‌های منحصر به فردی دارند و در کنار نقاط قوت، دربرابر برخی حملات ضعیف هستند. از طرفی گرافیک بازی نیز با وجود کارتونی بودن، جذاب است و افکت‌های حمله زیبایی را شاهد هستیم. این بازی به صورت رایگان برای اندروید و iOS دردسترس قرار دارد.

    دانلود بازی اندروید و آیفون Battlehand Heroes

    پلی‌استور اپ‌استور

    بازی Kingdom: New Lands

    Kingdom: New Lands

    مقاله‌های مرتبط:

      Kingdom: New Lands از آن دست بازی‌های گران‌قیمت موبایل است که داستانی فوق‌العاده را در دنیایی پیکسلی روایت می‌کند. هرچند گیم‌پلی دوبعدی بازی شاید غلط‌انداز باشد، اما Kingdom: New Lands محصولی باکیفیت و پرجزئیات است که در آن باید در نقش یک ملکه یا پادشاه آینده، سرزمین خود را از هیچ بنا کنید. سرزمینی که زمانی شکوهش را با حمله‌ی نیروهایی حریص از دست داد و اکنون زمان آن رسیده تا با جمع کردن پول، کشتی به گل‌ نشسته را به موج دریا بسپارید و سرزمینی با مردمی آواره‌ را برای پیروزی دربرابر دشمنان، از نو بنا کنید. بازی Kingdom: New Lands بی‌شک یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ بود و اکنون در پلتفرم‌ نینتندو سوییچ نیز دردسترس قرار دارد. این بازی به‌ویژه در زمینه گیم‌پلی موارد مختلفی را برای کشف کردن توسط بازیکنان ارائه می‌دهد و باید با کشف سرزمین‌های مختلف، آیتم‌هایی را برای قدرتمند کردن قلمرو خود پیدا کنید.

      دانلود بازی اندروید و آیفون Kingdom: New Lands

      پلی‌استور اپ‌استور

      بازی Pocket Run Pool

      Pocket Run Pool

      مقاله‌های مرتبط:

        اخیراً شاهد عرضه یکی از بهترین بازی‌های بیلیارد چند وقت اخیر برای iOS بودیم. بازی Pocket Run Pool به لطف گیم‌پلی روانی که دارد تجربه‌ای عالی را از یک بازی آرکید بیلیارد ارائه می‌دهد. البته توجه داشته باشید که در این بازی تنها یک حالت تک‌نفره دردسترس است و درنتیجه باید با توجه به قوانینی که ابتدا شرح داده می‌شود، بازی را انجام دهید. هریک از سوراخ‌های زمین بیلیارد دارای ضریبی هستند و از طرفی نیز توپ‌ها هرکدام ضریب مختص به خود را دارند. در جریان بازی باید توپ‌ها را به سوراخ‌ها بیندازید و امتیازها را جمع کنید. اگر بدون خطا به صورت متوالی موفق شوید توپ‌ها را به سوراخ‌ها بیندازید، امتیاز بالایی را دریافت می‌کنید. در غیر این صورت ضریب شما کاهش می‌یابد و از حریف عقب می‌افتید. سازنده Pocket Run Pool تاکنون بازی‌‌های سبک اما زیبایی مانند بازی شطرنج Really Bad Chess و بازی کارتی Flipflop Solitaire را در کارنامه خود دارد و نشان داده که می‌تواند محصولاتی با کیفیت، ساده اما اعتیادآور را برای موبایل عرضه کند.

        دانلود بازی اندروید و آیفون Pocket Run Pool

        اپ‌استور

        بازی Racing Horizon: Unlimited Race

        Racing Horizon: Unlimited Race

        مقاله‌های مرتبط:

          مدتی می‌شود که بازی‌های ریسینگ را در بهترین‌های هفته معرفی نکرده‌ایم و از این رو در سومین هفته خرداد نگاهی به بازی اتومبیل‌رانی Racing Horizon: Unlimited Race انداختیم. درحالی‌که هنوز تاریخ عرضه جهانی بازی Asphalt 9 مشخص نیست، بازی Racing Horizon: Unlimited Race می‌تواند با گرافیک زیبایی که دارد، تا حدودی شما را سرگرم کند. متأسفانه محتوای شخصی‌سازی محدودی را در Racing Horizon شاهد هستیم، بااین‌حال، می‌توانید در حالت‌های مختلف فرار از دست پلیس، TimeLine، بخش مأموریت‌ها و بخش آنلاین به رقابت بپردازید. تعداد خودروهای بازی از انگشتان دست فراتر نمی‌رود و تبلیغات هم بخش مهمی از بازی محسوب می‌شود. هرچه باشد، Racing Horizon برای یک آخر هفته تجربه خوبی خواهد بود.

          دانلود بازی اندروید و آیفون Racing Horizon: Unlimited Race

          پلی‌استور اپ‌استور

          بازی Scalak

          Scalak

          مقاله‌های مرتبط:

            بازی‌های معمایی زیادی را تاکنون در زومجی معرفی کرده‌ایم که هر کدام با گیم‌پلی منحصر به فردشان، شیوه‌ی متفاوتی را برای به چالش کشیدن ذهن بازیکنان داشته‌اند. بازی Scalak، ساخته Hamster on Cake یکی از جدیدترین پازل‌های منتشر شده برای موبایل است؛ در این بازی باید با توجه به ظاهری که جسم وسط نمایشگر دارد، اشکال اطراف را به شکلی درون جسم قرار دهید که آن را کاملاً بپوشاند. Scalak در حدود ۹۰ مرحله دارد و هر یک از این مراحل معمایی متفاوت را دراختیار بازیکنان می‌گذارند. Scalak در حقیقت بازی با اشکال هندسی است و در آن باید با پیدا کردن هر یک از الگوها، معما را حل کنید. Scalak اکنون با قیمت ۱.۹۹ دلار برای اندروید و iOS منتشر شده است. اگر می‌خواهید به فهرست کامل بهترین بازی های اندروید پولی می ۲۰۱۸ دسترسی پیدا کنید، زومجی مقاله‌ای کامل را اکنون منتشر کرده است.

            دانلود بازی اندروید و آیفون Scalak

            پلی‌استور اپ‌استور

            تبلیغات
            داغ‌ترین مطالب روز

            نظرات

            تبلیغات