سرگی برین نیز جزو معدن‌کاوان اتریوم است

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سرگِی برین یکی از بنیان‌گذاران گوگل طی برگزاری کنفرانسی در خصوص فناوری بلاکچین اذعان داشت که همراه با پسرش ارز دیجیتالی اتریوم استخراج می‌کند.
تبلیغات

سرگِئی برین (Sergey Brin)، بنیان‌گذار گوگل به همراه پسرش ارز دیجیتال اتریوم استخراج می‌کند، برین اذعان دارد که اگرچه گوگل مسیر پذیرش بلاکچین را به‌کُندی طی می‌کند؛ اما او شخصا این فناوری را خارق‌العاده می‌داند.

برین طی کنفرانسی درباره‌ی Blockchain که توسط سر ریچارد برانسون، کارآفرین و بنیان‌گذار گروه شرکت‌های ویرجین در مراکش برگزار شد، در مورد پتانسیل فناوری بلاکچین صحبت کرد؛ او جهت حضور در این کنفرانس یک خفتان سفید (لباس بومی مراکش) بر تن داشت.

سرگی برین

سرگی برین اذعان دارد برای اولین بار زمانی به تکنولوژی بلاکچین علاقه‌مند شد که پسرش از او درخواست خریداری یک کامپیوتر گیمینگ کرده بود؛ برین گفت:

یک یا دو سال پیش، پسرم اصرار داشت که یک کامپیوتر گیمینگ خریداری کنیم. من هم به او گفتم: «خب اگر ما یک کامپیوتر گیمینگ بخریم، باید ارز رمزگذاری‌ شده هم استخراج کنیم؛ بنابراین یک استخراج‌کننده‌ی اتریوم راه‌اندازی کردیم و چند پنی و چند دلار هم درآمد کسب کردیم.

برین که اکنون به‌عنوان مدیر آلفابت، شرکت مادر گوگل، فعالیت دارد، اذعان کرد که گوگل در زمینه‌ی بلاکچین کمی عقب افتاده است. او گفت: «گوگل نتوانسته است یکی از پیشگامان این حوزه باشد».

اگرچه بنیان‌گذار Google به این نکته اشاره کرد که چیز زیادی در خصوص ارزهای رمزنگاری شده نمی‌داند، اما پتانسیل‌ آن‌ها را خارق‌العاده دانست. او گفت:

شگفت‌انگیز است، می‌توانم آینده‌ای را ببینم که این ایده‌ها از حالت تئوری خارج شده و به واقعیت تبدیل خواهند شد.

سرگی برین که در واپسین لحظات به این کنفرانس دعوت شده بود، اخیراً با استیو جوروتسون، یکی از سرمایه‌گذاران معروف در حال قایق‌سواری در سواحل ایبیزا (Ibiza) دیده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات