الکامپ 97 میزبان الکام تاکز و الکام ترندز است

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ در حالی امسال برگزار می‌شود که میزبان الکام استارز، الکام گیمز، الکام تاکز، الکام ترندز و دولت همراه است.
تبلیغات

بیست‌وچهارمین نمایشگاه الکامپ، امسال در فضایی حدود ۲۵ هزار مترمربع، از روز ‌شنبه، ۶ مردادماه ۱۳۹۷ کار خود را آغاز و تا سه‌شنبه ۹ مردادماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ، الکام استارز، الکام گیمز و الکام ترندز در سالن‌های ۸ و ۹ و ۱۰ و ۱۱ و ۲۷ در فضایی بالغ‌بر ۷۵۰۰ مترمربع مستقر خواهند بود.

امسال الکام تاکز با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور طراحی و تجهیز شده و عملکرد آن بهره‌مندی از توانمندی اساتید، نخبگان و خبرگان صنفی است تا درباره‌ی موضوعات روز فناوری اطلاعات و ارتباطات، آینده این صنعت یا مسائل و دغدغه‌های صنفی اظهارنظر و از آخرین دستاوردهای خود رونمایی کنند.

مسئولان برگزاری الکامپ امیدوارند که الکام تاکز حلقه ارتباطی مناسبی میان استارتاپ‌ها و ترندزها باشد.

الکام ترندز رویداد تازه‌ای است که سال گذشته به‌صورت محدود برگزار شد؛ اما امسال سالن ۲۷ به الکام ترندز اختصاص داده شده است. هوش مصنوعی، داده‌های بزرگ، پردازش موازی، شهر هوشمند و غیره به‌صورت متمرکز در این سالن مستقر خواهند شد.

بر اساس گزارش مسئولان اجرایی الکامپ، استارتاپ‌ها که طی سال‌های گذشته در قالب استند حضور داشتند، امسال درخواست غرفه‌هایی به مساحت حدود ۱۲ متر داشته‌اند.

گزارش‌ها حاکی است که امسال احتمالا ۴۵ شرکت تولیدکننده گیم و اپلیکیشن‌های موبایلی و کامپیوتری در الکامپ شرکت خواهند کرد و در فضایی به مساحت هزار مترمربع استقرار خواهند یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات