هیوندای i30N هالو در حال توسعه است

شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پس از گمانه‌زنی‌هایی در مورد ارائه مدل هالو توسط هیوندای، نظرات جدید مسئولان خودروساز کره‌ای نشان می‌دهد که تا چند سال آینده خبری از مدل جدید نخواهد بود.
تبلیغات

طی ماه‌های گذشته شایعاتی در مورد مدل هالو (Halo) از برند N هیوندای منتشر می‌شود و این گمانه‌زنی‌ها به طور خاص یک خودروی اسپرت دوصندلی با پیشرانه میانی را مدنظر دارند. اما با گذشت ماه‌ها از انتشار این شایعات، به نظر می رسد که خودروی پیش‌بینی‌شده هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. البته گزارش جدیدی تائید می‌کرد که مدل هالو در محصولات برند N هیوندای، به زودی رونمایی خواهد شد. اما انتشار نظرات برخی از مسئولان و مدیران هیوندای نشان می‌دهد که هنوز راه زیادی تا عرضه نهایی این مدل وجود دارد.

Hyundai / هیوندای

توماس شمرا، نایب رئیس بخش موتوراسپرت و خودروهای عملکردی هیوندای در مصاحبه با اتواکسپرس گفت:

بخش N هیوندای در حال کار بر روی مدل مستقل هالو است؛ ورود هیوندای i30 N و ولوستر N نیز به عنوان فاز اول در برنامه قرار دارد. در حالی که محصول جدید این بخش، یک خودروی با محدوده بالاتر و فناوری مدرن خواهد بود. من و آلبرت بایرمن (رئیس بخش مهندسی هیوندای) به تولید خودروهای فوق‌العاده علاقه‌ داریم و ایده‌هایی نیز برای تولید مدل هالو در میان است. مطمئن باشید که ما در آینده نزدیک با دست پر خواهیم آمد. 
Hyundai / هیوندای

با این حال هنوز دقیقا مشخص نیست که مدل هالو تحت چه برندی روانه بازار خواهد شد. هنوز بحث‌هایی در میان کارشناسان هیوندای وجود دارد که آیا این مدل شبیه خودروی اسپرت دوصندلی مانند مفهومی RM 16 N باشد، یا این‌که در محدوده سدان اسپرت مثل کیا استینگر و جنسیس G70 قرار بگیرد. بنابراین با توجه به عدم قطعیت در نظرات کارشناسان هیوندای، احتمالا تا چند سال آینده خبری از مدل هالو در سبد محصولات خودروساز کره‌ای نخواهد بود.

Hyundai / هیوندای

بایرمن پیش از این در مصاحبه‌ای گفت:

ما تازه داریم این کار را شروع می‌کنیم. شبکه فروش ما برای محصولات عملکردی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و نیاز به زمان بیش‌تری داریم. تولید تعداد زیادی خودرو در مدت زمان بسیار کوتاه، کار جالبی نیست. اگر ما در ابتدای راه بخواهیم یک خودروی سفارشی روانه بازار کنیم، مردم نمی‌دانند که دقیقا با این خودرو چه کاری انجام دهند. این فرآیند نیاز به زمان زیادی دارد و ما اکنون در ابتدای مسیر هستیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات