با زوم‌گپ، هر آنچه می‌خواهید از زومیت بپرسید [ نسخه آفلاین اضافه شد ]

پنج‌شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
زوم‌گپ؛ اولین برنامه زنده هفتگی زومیت که در آن قصد داریم در فضایی دوستانه با شما کاربران همیشگی به‌صورت زنده به صحبت بنشینیم.
تبلیغات

برای اولین بار تصمیم گرفتیم در برنامه‌‌ای زنده‌ به‌صورت اینترنتی با شما همراهان همیشگی زومیت، در ارتباط باشیم. هدف اصلی از برنامه‌ی زوم‌گپ، پاسخ به‌تمامی سؤالات کاربران حول محور فناوری و تمامی حواشی آن است. این برنامه روز پنجشنبه مورخ چهارم مرداد، ساعت ۱۱:۳۰ به صورت زنده از طریق همین پست، کانال آپارات و اینستاگرام زومیت پخش خواهد شد و کارشناسان زومیت به سؤالات شما پاسخ خواهند داد. سوالات مطرح شده می‌توانند حول موضوعات زیر باشد:

  • دنیای فناوری و مباحث پیرامون آن
  • خودرو و تکنولوژی‌های آن
  • مباحث علمی (شاخه‌های فعال در زومیت)
  • دنیای کسب‌و‌کار، استارتاپ‌ها و چالش‌های آن‌ها در ایران
  • انتقادات و پیشنهادات حول فعالیت‌های زومیت

همچنین می‌‌توانید سوال و نکات مبهم خود در خصوص بازار داخلی، شرایط خاص آن، قوانین موجود در حوزه‌های مختلف که نیازمند پیگیری از طریق مراجع ذیصلاح و سازمان‌های مربوطه است، را مطرح کنید تا زومیت با پیگیری این موارد، نتیجه را به اطلاع شما برساند.

در زومیت آماده این هستیم که به سؤالات شما به‌صورت مفصل بپردازیم، به همین دلیل این موضوع مستلزم دریافت سوالات شما، پیش از برنامه زنده است؛ به همین دلیل از شما تقاضا داریم از طریق نظرات این مطلب، پست مربوط به شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل با هشتگ #زومگپ یا #Zoomgap سؤالات مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید. در برنامه زنده ضمن بررسی این دسته سؤالات، سعی می‌کنیم به‌تمامی سؤالات همان لحظه شما نیز پاسخ دهیم.

شما می‌توانید از طریق بخش دیدگاه‌های همین مطلب، آدرس ایمیل zoomgap@zoomit.ir، حساب تلگرام @myzoomit_pm با ذکر هشتگ‌های فوق هرگونه سوال خود را از ما بپرسید اما فراموش نکنید که پیگیری تمامی سوال‌های شما و پاسخ به آن‌ها تنها در برنامه به صورت زنده خواهد بود. البته پس از پایان برنامه زنده، فایل آفلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

بروزرسانی: همانطور که وعده داده بودیم، برنامه زنده در ساعت ۱۱:۳۰ شروع خواهد شد. 

بروزرسانی ۲: برنامه به پایان رسید و نسخه آفلاین برنامه در زیر قابل تماشا است.

تماشا در یوتیوب

آیتم زوم‌گپ: گوشی‌هوشمد اعضای زومیت چیست؟

تماشا در یوتیوب

آیتم زوم‌گپ: استودیو زومیت چگونه است؟

تماشا در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات