ساتیا نادلا از گوشی هوشمند اندروید با سرویس‌های مایکروسافت استفاده می‌کند

یک‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
ساتیا نادلا در رویداد مایکروسافت اینسپایر، گوشی اندرویدی شخصی خود را با سرویس‌های مایکروسافت به‌‌نمایش گذاشت.
تبلیغات

حضور مایکروسافت در عرصه‌ی گوشی‌های هوشمند، به تعداد زیادی اپلیکیشن در پلتفرم‌های اندروید و iOS خلاصه می‌شود که از بین آن‌ها، اندروید بهترین محیط برای فعالیت ردموندی‌ها به‌حساب می‌آید. اندروید بیشترین اجازه را به مایکروسافت برای گسترش پلتفرم با جایگزینی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض با راهکارهای این شرکت می‌دهد.

در رویداد Microsoft Inspire، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، بعضی از اپلیکیشن‌های جایگزین ردموندی‌ها را روی گوشی هوشمند اندرویدی شخصی خود به‌نمایش گذاشت. او گوشی خود را یک نقطه‌ی انتها برای مایکروسافت ۳۶۵ معرفی کرد و به تمجید از اپلیکیشن‌هایی نظیر مرورگر اج، مایکروسافت لانچر، اوت‌لوک، یامر‌، لینکدین، پاور BI و تیمز پرداخت. نادلا همچنین از اوت‌لوک به‌عنوان بهترین کلاینت برای سرویس ایمیل GMail یاد کرد.

اخیراً شایعاتی در مورد برنامه‌ی مایکروسافت برای عرضه‌ی گوشی هوشمند اندرویدی ساخت خود این شرکت شنیده می‌شود؛ اما گوشی هوشمند نادلا با توجه به فُرم کلید‌های ناوبری و ظاهر آن، گلکسی اس ۹ یا گلکسی اس ۸ شرکت سامسونگ بوده است.

برخی شایعات نیز حکایت از آن دارند که مایکروسافت کماکان روی دستگاه جدید خود از خانواده‌ی سرفیس با قابلیت برقراری تماس کار می‌کند و انتظار می‌رود تا سال آینده به‌جای اپلیکیشن‌هایی در پلتفرم گوگل، ردموندی‌ها قادر به نمایش سرویس‌های خود در حال اجرا روی سیستم‌عامل موبایلی با طراحی انحصاری خود باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات