گلکسی X ممکن است نام گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ نباشد

سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق شایعات و خبرهای گذشته انتظار می‌رفت که نام تلفن هوشمند تاشوی سامسونگ، گلکسی ایکس باشد؛ اما اکنون این خبر توسط یکی از کارکنان کمپانی رد شده است.
تبلیغات

با تمام اطلاعاتی که همه‌ی آن‌ها به رونمایی گوشی هوشمند تاشو سامسونگ در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ اشاره می‌کنند، نتیجه‌گیری شده بود که این محصول تحت نام گلکسی ایکس عرضه خواهد شد. اما اگر توییت یکی از کارکنان سامسونگ صحیح باشد، ممکن است که این محصول با نام دیگری عرضه شود.

توییت گفته شده به جز این‌که خبر می‌دهد که نام تلفن هوشمند تاشوی سامسونگ گلکسی ایکس نخواهد بود، اطلاعات دیگری در اختیار ما نمی‌گذارد؛ بنابراین هنوز معلوم نیست که سامسونگ نام محصول خود را به چه شکل انتخاب خواهد کرد. این توییت در جواب توییت دیگری بود که ادعا می‌کرد سامسونگ در حال ساخت تلفن هوشمند مخصوص بازی است. از این موضوع می‌توان برداشت کرد که نام گلکسی ایکس برای تلفن هوشمند مخصوص بازی رزرو شده است؛ اما این تنها یک حدس است.

برای کسانی که هنوز خبرهای این محصول را نشنیده‌اند، گوشی انعطاف پذیر سامسونگ قرار است صفحه نمایشی داشته باشد که برخلاف نمونه‌های آزمایشی قبلی که افقی خم می‌شدند، به‌صورت عمودی خم شود. وقتی که صفحه نمایش کمی خم شده باشد،‌ قسمت بالایی و پایینی آن به صورت جداگانه کار می‌کند. ناگفته نماند که درحالت آزاد این محصول مانند هر تلفن هوشمند دیگری عمل خواهد کرد. اگر صفحه‌ی نمایش کاملاً خم شده باشد، صفحه نمایش مخفی دوم هویدا خواهد شد که به کاربر این اجازه را می‌دهد تا پیام‌ها، هشدارها، آب و هوا و دیگر موضوعات مرتبط مانند ساعت و تاریخ را چک کند.

در حال حاضر سامسونگ قصد دارد که تولید اول این محصول را بر اساس تقاضا بین سیصد هزار تا پانصد هزار نمونه محدود کند. قیمت گوشی تاشو سامسونگ نیز در حدود ۲۰۰۰ دلار خواهد بود. اما اگر اولین گوشی تلفن تاشوی سامسونگ نیز مانند اولین سری گلکسی نوت اج در بازار عمل کند،‌ به کمپانی کمک می‌کند که بر اساس تقاضا تعداد تولید سری دوم را افزایش دهد.      

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات