گلکسی نوت 9 زودتر از موعد مقرر به بازار عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس گزارش‌ها از فروشندگان و عرضه‌کنندگان محصولات سامسونگ، پرچمداران این شرکت در بازار عملکرد خوبی نداشته‌اند و شاید به این دلیل گلکسی نوت 9 زودتر از هر سال عرضه شود.
تبلیغات

به‌گفته‌ی مسئولان عرضه‌ی محصولات کمپانی در تایوان، به‌دلیل فروش کم‌تر از انتظار پرچمداران قبلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، کمپانی برای بهبود دادن روند فروش تلفن‌های هوشمند خود، مجبور به عرضه‌ی سریع‌تر گلکسی نوت ۹ خواهد شد.

تاریخ رسمی رونمایی گلکسی نوت ۹، ۱۹ مرداد است؛ اما امکان دارد برخلاف سال‌های گذشته، که در اوایل شهریور این سری عرضه می‌شد، امسال عرضه‌ی آن در اواخر مرداد انجام شود.

سامسونگ در چین فروش بسیار پایینی داشته است و همچنان پشت سر پیشتازان بازار چین مثل هواوی، شیائومی، اپو و ویوو قرار دارد. همچنین براساس گزارش‌ها، میان عرضه کنندگان و فروشندگان سامسونگ اعتماد به فروش گلکسی اس ۹ پایین آمده است.

بر اساس آمار سایت چایناتایمز، در سال ۲۰۱۸ در مجموع ۳۰ میلیون گوشی گلکسی اس ۹ را عرضه کرده که این کم‌ترین مقدار در سری گلکسی اس از سال ۲۰۱۲ است. بر اساس این گزارش، سامسونگ در کل ۷۸ میلیون گوشی تلفن هوشمند در سه ماه اول سال ۲۰۱۸ عرضه کرد و در سه ماه دوم هم قرار است ۷۳ میلیون محصول عرضه کند.   

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات