سامسونگ میان رده‌ی جدیدی با اگزینوس 7885 عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته دستگاه جدیدی از سامسونگ در فهرست گیک‌بنچ رؤیت شد که به‌نظر می‌رسد (A7 (2019 باشد.
تبلیغات

اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت Geekbench نشان می‌دهد که سامسونگ احتمالا در حال کار روی دستگاهی از سری گوشی‌های گلکسی (A (2018 است. براساس فهرست منتشرشده در گیک‌بنچ، دستگاه موردبحث با مدل SM-A750FN به تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۸۵ مجهز خواهد بود. این تراشه علاوه‌بر دستگاه مذکور، تاکنون در چند گوشی جدید سامسونگ مانند گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس به‌کار رفته است. همچنین، اطلاعات گیک‌بنچ رم دستگاه را چهارگیگابایتی و سیستم‌عامل آن را اندروید ۸.۰ اوریو معرفی می‌کند و می‌توان حدس زد که پوسته‌ی اختصاصی سامسونگ بر پایه‌ی این نسخه از اندروید رابط کاربری گوشی جدید شرکت کره‌ای را تشکیل خواهد داد.

رولاند کوانت، یکی افراد آگاه دنیای صنعت در حساب توییتر خود اذعان داشته است که گوشی موردبحث احتمالا گلکسی (A7 (2018 خواهد بود.

سال گذشته نیز شایعاتی مطرح شده بود که ادعا می‌کرد Samsung دستگاهی با مدل SM-A730F را به‌نام (Galaxy A7 (2018 معرفی خواهد کرد؛ اما بعد سامسونگ این دستگاه را با نام گلکسی A8 پلاس معرفی کرد که از پردازنده و رمی مشابه دستگاه جدید برخوردار است.

گیک بنچ

از این‌ها گذشته، با توجه به تغییراتی که اخیرا در طراحی گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ شاهد بوده‌ایم، این احتمال وجود دارد که (Galaxy A7 (2018 به نمایشگری با نسبت تصویر کشیده مجهز باشد.

هرچند بعید نیست که سامسونگ دستگاه‌های میان‌رده‌ی جدیدی را برای سری ۲۰۱۸ در نظر داشته باشد، اما شایعاتی نیز در مورد میان‌رده‌های سری ۲۰۱۹ سامسونگ وجود دارد. یک نشریه‌ی کره‌ای به نام The Investor اخیرا مدعی شده است که دستگاه‌های گلکسی (A (2019 به دوربین سه‌گانه مجهز خواهند بود که یکی از این سه لنز، زاویه‌ی عریض خواهد داشت.

مضاف بر این، شایعات مدعی شده‌اند که غول دنیای فناوری در این دستگاه‌ها از حسگرهای اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده خواهد کرد؛ هرچند که انتظار می‌رود فناوری مورداستفاده در آن‌ها به‌اندازه‌ی مدل‌های به‌کاررفته در پرچمدارهای شرکت مثل گلکسی اس ۱۰ پیشرفته نباشد؛ با این حال، استفاده از قابلیت‌های این‌چنینی که به لطف تأمین‌کنندگان چینی ارزان تمام می‌شوند، می‌تواند امکان رقابت گلکسی (A (2019 را با گوشی‌های شرکت‌های چینی مانند شیائومی، هواوی، اوپو و ویوو فراهم کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات