زومیت هشت ساله شد

سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
زومیت هشت ساله شد؛ ششم شهریور هر سال برای زومیتی‌ها روز متفاوتی محسوب می‌شود. امسال نیز به بهانه‌ی تولد خانه‌ی مشترک مجازیمان، کنار هم قرار می‌گیریم تا پایان یک سال دیگر را جشن بگیریم.
تبلیغات

ششم شهریور ۹۷ نیز فرا رسید تا به بهانه‌ی تولد زومیت، حاصل یک سال تلاشمان و همراهی شما عزیزان را جشن بگیریم. مطمئنا زومیت بدون حضور کاربران نکته‌سنج و ریزبینش به جایگاه کنونی خود دست پیدا نمی‌کرد، از این‌رو تولد زومیت را بهانه‌ای یافتیم تا بار دیگر از صمیم قلب قدردان حضور شما باشیم. زومیت پس از هشت سال صرفا یک رسانه‌ی فعال در حوزه‌ی فناوری نیست؛ بلکه خانواده‌ای است که هر روز بیش از پیش رشد کرده و برای بهتر شدن تلاش می‌کند. افتخار خانواده‌ی زومیت، فرهنگ کار تیمی است، چرا که‌ شاکله‌ی اصلی زومیت متشکل از جوانان خلاق و پرانرژی در چهار گوشه‌ی ایران عزیزمان محسوب می‌شود.

اصلی‌ترین هدف ما در زومیت ارائه‌ی محتوایی با کیفیت است، چرا که رضایت شما با ارزش‌ترین دستاورد ما به حساب می‌آید. اصلی‌ترین دغدغه‌ی ما در زومیت افزایش تعامل با شما خوانندگان دوست‌داشتنی است. بدون شک زندگی در شریان‌های هر رسانه‌ای با حضور مخاطبانش جریان پیدا می‌کند، از این‌رو در پی آنیم تا علاوه‌بر جلب رضایت شما از طریق تولید محتوای باکیفیت، رهنمودهای شما را از روش‌های مختلف موجود دریافت کرده و زومیت را به محلی برای گفتمان دو طرفه تبدیل کنیم. زوم‌گپ قدمی در همین راستا است تا بی‌پرده و بی‌واسطه روبه‌روی خوانندگان زومیت قرار بگیریم و در حد توان و در کمال صداقت و شفافیت پاسخگوی سوالات باشیم.

زومیت ماهانه میزبان بیش از ۶ میلیون نفر بازدید کننده است. خوانندگان زومیت هر ماه به‌صورت میانگین ۱۵.۵ صفحه بازدید می‌کنند. در یک سال اخیر نزدیک به ۱۵ هزار مطلب در زومیت منتشر شده است. زومیت در حال حاضر در بین ۲ هزار سایت پربازدید در سطح جهان و ۴۰ سایت پربازدید ایران قرار دارد. یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای زومیت در یک سال اخیر، آغاز سرویس‌دهی دیتابیس محصول زومیت بود که آذرماه سال گذشته اتفاق افتاد. دیتابیس محصولات زومیت که جدیدترین عضو خانواده‌ی زومیت است، راهنمای هوشمندی را برای انتخاب محصول متناسب با نیاز‌های کاربران در حوزه‌های مختلف ارائه می‌دهد. یکی از اهداف ما کامل کردن هر چه بیشتر این دیتابیس است.

با ما همراه باشید تا در سال جدید نیز در کنار هم بیاموزیم، به‌روز شویم و دانش خود را در شاخه‌های مختلف فناوری ارتقاء دهیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات