با لپ‌تاپ لنوو V330 آشنا شوید

دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V330، لپ‌تاپی مناسب در رده‌ی اقتصادی است که با داشتن قیمتی مقرون‌به‌صرفه، مشخصات قابل قبولی را از نظر سخت‌افزاری به کاربر ارائه می‌دهد.
تبلیغات

لنوو با معرفی و عرضه‌ی لپ‌تاپ‌های اقتصادی در رتبه‌ی دوم پرفروش‌ترین برند‌های تولیدکننده‌ی لپ‌تاپ قرار دارد، محصولات متنوع این شرکت جای خود را به‌خوبی در میان تمامی قشر مصرف‌کنندگان باز کرده‌اند. Lenovo V330 با داشتن قیمتی مناسب، مشخصات خود را قربانی نکرده است، این لپ‌تاپ ۱۵ اینچی به شما کمک می‌کند که بر اجرای یک کسب‌وکار موفق متمرکز شوید. پردازنده‌ی لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه‌ی لنوو، بازدهی کارهای شما را افزایش می‌دهد. V330 یک لپ‌تاپ بهینه‌سازی شده برای امنیت، انعطاف‌پذیری و اطمینان بیشتر است که بار مسئولیتی تیم IT شما را کم می‌کند. 

لپ‌تاپ‌هایی که به‌عنوان یک دستگاه اقتصادی برای امور اداری یا دانشجویی انتخاب می‌شوند، باید رنج کاملی از ورودی و خروجی‌ها را داشته باشند؛ ازاین‌رو از نظر پورت‌ها با یکی از کامل‌ترین لپ‌تاپ‌های اداری طرف هستیم؛ وی ۳۳۰ در کل ۲ پورت USB 3.0 نوع A دارد، در کنار این، یک پورت USB نوع C  هم در لپ‌تاپ لنوو تعبیه‌ شده است که برای شارژ کردن لپ‌تاپ و اتصال نمایشگر استفاده خواهد شد. درگاه کارت حافظه و پورت‌های VGA و HDMI در کنار اترنت، جک ۳.۵ میلی‌متری و درایو رایت DVD، المان‌های دیگری هستند که در لبه‌های این لپ‌تاپ به چشم می‌خورند. وب‌کم اچ‌دی دستگاه برای حفظ حریم خصوصی، کلید فیزیکی شاتر دارد. خاطرنشان می‌کنیم که این مدل لپ‌تاپ جهت تشخیص هویت از حسگر اثرانگشت استفاده می‌کند که در طولانی‌مدت نتیجه‌ی مناسبی در افزایش تعامل شما با دستگاه خواهد داشت. 

شما می‌توانید برای دیدن مشخصات بیشتر لنوو V330 به وب‌سایت شرکت آبان دیجی و صفحه خرید در دیجی‌کالا مراجعه کنید. برای ارتباط با شرکت، راه‌های ارتباطی تلگرام و اینستاگرام در دسترس قرار دارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات