قیمت و زمان عرضه آیفون‌های جدید اپل مشخص شد

پنج‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱
مطالعه 3 دقیقه
اپل به‌تازگی سه آیفون جدید را معرفی کرده است. سفارش آیفون ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس از فردا امکان‌پذیر است.
تبلیغات

اپل آیفون‌های جدید خود را معرفی کرده‌است. آیفون ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس دو پرچمدار جدید اپل هستند و آیفون XR برای جایگزینی با آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس معرفی شده و از ویژگی فیس آی‌دی و نمایشگر بدون حاشیه پشتیبانی می‌کند.

iPhone XS در سه مدل با ظرفیت‌های ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت عرضه می‌شود و قیمت این سه مدل به‌ترتیب ۹۹۹، ۱۱۴۹ و ۱۳۴۹ دلار است. اما اگر خواستار مدل بزرگتر، یعنی iPhone XS Max هستید، باید برای مدل‌های ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به‌ترتیب ۱۰۹۹، ۱۲۴۹ و ۱۴۴۹ دلار بپردازید. شایان ذکر است که این گوشی‌ها در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و خاکستری فضایی عرضه می‌شوند.

آیفون 10 اس / iPhone Xs - آیفون 10 اس مکس / iPhone Xs Max

آیفون XR هم در ظرفیت ۶۴ گیگابایت با قیمت ۷۴۹ دلار عرضه می‌شود. اما اگر می‌خواهید از این گوشی با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی استفاده کنید، باید ۷۹۹ دلار هزینه کنید. قیمت نمونه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی هم ۸۹۹ دلار است. در زمینه‌ی رنگ نیز می‌توانید از میان شش رنگ مشکی، آبی، زرد، مرجانی و قرمز یکی را انتخاب کنید. کارشناسان قیمت گوشی آیفون ۱۰ آر را یکی از عوامل احتمالی موفقیت آن می‌دانند.

اگر می‌خواهید قیمت آیفون‌های ۲۰۱۸ را با آیفون‌های سال گذشته مقایسه کنید، باید بدانید که قیمت آیفون ۱۰ برای مدل ۶۴ گیگابایتی ۹۹۹ دلار بود و برای برخورداری از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی هم ۱۱۴۹ دلار پرداخت می‌کردید. برای آیفون ۸ هم قیمت مدل‌های ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی به‌ترتیب ۶۹۹ و ۸۴۹ دلار بود. همچنن، در مورد آیفون ۸ پلاس هم قیمت‌های در نظر گرفته شده برای مدل‌های ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی به‌ترتیب ۷۹۹ و ۹۴۹ دلار بود.

آیفون xr اپل / Apple iPhone Xr

سفارش اولیه‌ی آیفون ۱۰ اس از روز جمعه ۲۳ شهریورماه (۱۴ سپتامبر) شروع می‌شود. سی‌ام شهریور (۲۱ سپتامبر) نیز به‌عنوان زمان شروع عرضه‌ی این گوشی‌ها در نظر گرفته شده است. برای سفارش آیفون XR باید اندکی صبور باشید؛‌ چرا که پیش‌سفارش آن‌ها از ۲۷ مهرماه (۱۹ اکتبر) شروع شده و عرضه‌ی آ‌ن‌ها از ۴ آبان‌ماه (۲۶ اکتبر) شروع می‌شود.

در کنار مدل‌های جدید، اپل آیفون ۷ را هم در مدل پایه با قیمت ۴۴۹ دلار به‌فروش می‌رساند. علاوه بر این، می‌توانید با پرداخت ۵۹۹ دلار مدل پایه‌ی آیفون ۸ را خریداری کنید. البته در صورت نیاز می‌توانید همین محصولات قدیمی‌تر را با حافظه‌ی بیشتری نیز تهیه کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات