سامسونگ درصدد فروش فناوری نمایشگر انعطاف‌پذیر به رقبا

یک‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
طبق شایعاتِ جدید، سامسونگ قصد دارد فناوری استفاده‌شده در نمایشگرهای انعطاف‌پذیر خود را در اختیار دیگر تولیدکنندگان نیز قرار دهد.
تبلیغات

طبق اخبارِ جدیدی که از سوی منابع ناشناس شایع شده، سامسونگ قصد دارد فناوری اختصاصی نمایشگرهای انعطاف‌پذیر خود را در اختیار دیگر تولیدکنندگان نیز قرار دهد.

نکته‌ی مهم درباره‌ی این گزارش این است که سامسونگ مشخصاً تولیدکننده‌های چینی نظیر اوپو و شیائومی را هدف قرار داده است؛ این دو تولیدکننده جزو شرکت‌هایی هستند که طبق شایعات منتشرشده، توسعه‌ی گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر را در دستورِ کار خود دارند. انتظار می‌رود که ساخته‌های اولیه‌ی دو تولیدکننده‌ی یادشده از منظر طراحی تفاوت‌های چندانی با دستگاهِ انعطاف‌پذیر ZTE Axon M نداشته باشند و تنها بهبودهایی در بخش لولا و صفحه‌نمایش را شاهد باشیم.

براساس گفته‌ی منابع، غول فناوری کره‌ای قصد دارد با این کار تجربه کسب کند تا دستگاه قابل‌انعطافِ خود در هنگام عرضه عملکرد خوبی و خیره‌کننده‌ای داشته باشد؛ افزون بر این، Samsung تمایل دارد اکوسیستم دستگاه‌های منعطفِ اختصاصی خود را تا عرضه‌ی محصولش رشد و گسترش دهد.

مشخصاً تولید بیشتر گوشی‌های این‌چنینی توسط تولیدکننده‌های دیگر تأثیر به‌سزایی در شکل‌گیری ذائقه‌ی مشتریان خواهد گذاشت؛ سامسونگ نیز با واقف‌بودن بر این امر، قصد دارد راه‌ را برای ساخته‌ی خود که طبق شایعات در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود، هموار سازد.

بی‌شک رشد استفاده از پنل‌های منعطف، هزینه‌ی تمام‌شده‌ی تولید این‌گونه نمایشگرها را نیز برای شرکت‌ها به‌طرز قابل‌توجهی کاهش خواهد داد؛ از این رو، تولیدکننده‌ها می‌توانند دستگاه‌هایی ارزان‌تر را روانه‌ی بازار کنند تا قشر وسیع‌تری از کاربران تحت‌الشعاع قرار گیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات