گلکسی A9S؛ نام احتمالی مدل 2018 گلکسی A9 Pro سامسونگ

یک‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق جدیدترین شایعات، سامسونگ قصد دارد مدل ۲۰۱۸ گوشی گلکسی A9 پرو را با نام گلکسی A9S روانه‌ی بازار کند؛ این گوشی احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

چند هفته پیش، برای نخستین‌بار شاهد انتشار شایعاتی حول گوشی رده‌بالای‌ جدید سامسونگ بودیم؛ این گوشی جدید که احتمالا قرار است مدل ۲۰۱۸ گلکسی A9 Pro باشد، در کنار ویژگی‌های جدید و کاربردی، به نخستین گوشی دنیا تبدیل خواهد شد که از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد. در فاصله‌ی باقی‌مانده تا رونمایی رسمی از این دستگاه، به‌تازگی شایعه‌ای در مورد نام آن منتشر شده است. بر این اساس، نخستین گوشی هوشمند کره‌ای‌ها با دوربین چهارگانه، احتمالا Samsung Galaxy A9S نامیده خواهد شد.

گفته می‌شود که این نام قرار است برای مدل‌های آسیایی این گوشی هوشمند انتخاب شود؛ با در نظر گرفتن عرضه‌ی احتمالی این گوشی در اروپا، می‌توان حدس زد که نام مدل اروپایی گلکسی ای ۹ اس، تغییر پیدا کند. گفتنی است که تاکنون هیچ‌یک از مدل‌های گلکسی A9 سامسونگ، به‌صورت رسمی در خارج از قاره‌ی آسیا عرضه نشده‌اند.

منبع یادشده در کنار این موضوع، مدعی شده که سامسونگ قصد دارد گوشی جدید دیگری را نیز که اخیرا از آن به گلکسی P30 یادشده بود، با نام گلکسی A6S روانه‌ی بازار کند. کره‌ای‌ها احتمالا در کنار این دو دستگاه، کار روی گوشی دیگری از سری گلکسی A را نیز آغاز کرده‌اند که البته، نام تجاری دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

سامسونگ گلکسی A9S، گلکسی A6S و دیگر گوشی سری گلکسی A، احتمالا در جریان برگزاری رویدادی در تاریخ ۱۹ مهر (۱۱ اکتبر) معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود که این گوشی‌ها در ابتدا تنها برای بازار چین و سپس در دیگر نقاط جهان، عرضه شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات