ارزش سهام شرکت Snap برای اولین بار به زیر ۱۰ دلار رسید

شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
با ادامه‌ی کاهش ارزش سهام رسانه‌های اجتماعی، سهام اسنپ‌چت نیز بار دیگر سقوط کرد و به پایین‌ترین میزان خود رسید.
تبلیغات

روز پنجشنبه، ارزش سهام Snap (اسنپ‌چت) برای هفتمین دوره‌ی متوالی سقوط کرد و این بار به پایین‌ترین رکورد خود یعنی زیر ۱۰ دلار رسید.

کاهش قیمت سهام این شرکت مطرح فناوری، به دنبال خبر حضور مدیران فیسبوک و توییتر، در کمیته اطلاعات سنای آمریکا رخ داد. مدیران این شبکه‌های اجتماعی باید در مورد نقش شرکت‌های خود پیرامون کمک به مداخلات روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا شهادت می‌دادند.

جک دورسی مدیرعامل توییتر، روز پنج‌شنبه نیز باید طبق برنامه در کمیته‌ی بازرگانی و انرژی آمریکا حضور می‌یافت.

 Snap slides below $10

از زمانی که اسنپ، درآمد سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۸ خود را منتشر کرد، سهام این رسانه‌ی اجتماعی فشار زیادی را متحمل شده است. هرچند اسنپ برآورد فروش و سود خود را کاهش داده بود، ولی مجبور شد تصدیق کند که تعداد کاربران فعال روزانه‌ی اسنپ چت به میزان دو درصد کاهش‌یافته و به ۱۸۸ میلیون نفر رسیده است. تحلیلگران وال‌استریت انتظار داشتند که این نرخ به ۱۹۳ میلیون نفر برسد.

درحالی‌که بحث پیرامون سانسور و اخبار جعلی همچنان ادامه دارد، سایر رسانه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و توییتر نیز با چالش پایگاه کاربری روبرو هستند.

روز چهارشنبه، Snap دو مدل جدید از عینک‌های دوربین Spectacles را معرفی کرد که شباهت بیشتری به عینک‌های آفتابی استاندارد دارند. اما درهرحال اخبار هفته‌ی گذشته، تأثیر خود را در کاهش چهار درصدی قیمت سهام این شرکت نشان داد.

سهام اسنپ در طول سال جاری میلادی، ۳۴ درصد سقوط کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات