فروش ویژه‌ی پیام رسان‌ سازمانی دارکوب

یک‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در پی استقبال گسترده‌ی سازمان‌ها و کسب و کارها از پیام‌رسان سازمانی دارکوب و به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب، شرایط فروش ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.
تبلیغات

پیام‌رسان سازمانی دارکوب محصول یکان دانش پلتفرمی کاملا بومی با قابلیت سفارشی‌سازی نامحدود است که معماری آن از ابتدا برای سازمان‌ها و کسب و کارها پی‌ریزی شده و هم‌اکنون در مجموعه‌های بزرگ و کوچک صنعتی، مالی، خدماتی و ارگان‌های دولتی متعدد مشغول خدمت‌گذاری است. امکانات عمومی دارکوب عبارتند از:

  • تبادل پیام متنی، صوتی و ویدیوییتماس صوتی و ویدیویی زندهتبادل فایل و مستنداتامکان توسعه‌ی روبات برای سرویس‌دهی درون و برون سازمانیکانال‌های اطلاع‌رسانیاتاق‌های تصمیم‌سازی و مشاورهچت گروهی، وبینار و ویدیوکنفرانسرونوشت، بازفرست، پاسخ و جستجو در پیام‌هابرچسب‌گذاری و طبقه‌بندی پیام‌هایکپارچه‌سازی بسیار آسان با سایر نرم‌افزارها‌ی سازمانیرمزنگاری همه‌ی تعاملات با به‌روزترین روش‌های رمزنگاریپشتیبانی از وب، دسکتاپ، موبایل و تبلتارائه‌ی سطوح دسترسی پیشرفتههمراه با پنل مدیریت، مانیتورینگ و گزارش‌گیری
دارکوب

در کنار قابلیت‌های فوق آنچه دارکوب را از دید سازمان‌ها و کسب و کارها به بهترین و تنها پلتفرم پیام قابل اتکا تبدیل می‌کند، برخورداری از ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد زیر است:

  • امکان تعریف سطوح دسترسی پیشرفته مطابق با سیاست‌های ارتباطی سازمان، تماس زنده‌ی صوتی و ویدیویی، اتاق، کانال، وبینار و روبات‌های هوشمند، قابلیت‌هایی هستند که شما همه‌ی آن‌ها را در کنار هم در هیچ پلتفرم پیامی جز دارکوب نمی‌یابید.
  • دارکوب به‌صورت نامحدود قابل سفارشی‌سازی است و به‌طور کامل مهیای پاسخ‌گویی به نیازمندی‌های خاص و ماموریت‌های ویژه‌ی سازمان یا کسب‌وکار شما خواهد شد. ما به شما یک پیام‌رسان نمی‌فروشیم. دارکوب یک پلتفرم پیام است که مبتنی بر آن پیام‌رسان/ مرکز پیام/ شبکه‌ی مخاطبان انحصاری شما را توسعه و در اختیارتان قرار می‌دهیم.
  • دارکوب پیشاپیش با اغلب سامانه‌های سازمانی پرکاربرد اعم از اتوماسیون‌های اداری و صنعتی و نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان یکپارچه شده یا درحال یکپارچه‌سازی است.
  • با دارکوب نه تنها می‌توانید پیام‌رسان سازمانی مختص به خود را راه‌اندازی کنید، بلکه قادر خواهید بود روی سرور دارکوب هم‌زمان به مخاطبان و مشتریان سازمان خود نیز در غالب «شبکه‌ی مخاطبان» و «مرکز پیام» خدمت‌رسانی کنید.
  • دارکوب یک پلتفرم باز است. به این معنا که ما کیت توسعه‌ی دارکوب را در اختیار شما یا همکاران تجاری شما قرار خواهیم داد و شما حتی بدون دریافت کمک از ما قادر خواهید بود دارکوب را با سامانه‌ها و برنامک‌های موجود خود یک‌پارچه کنید و برای آن روبات توسعه دهید.
  • سرور دارکوب مبتنی بر معماری «توزیع‌شده» است و به سادگی به‌صورت افقی (با افزایش تعداد سرورها) مقیاس می‌پذیرد. در نتیجه می‌توانید یک‌بار برای همیشه نگرانی درباره‌ی کیفیت سرویس‌دهی با افزایش کاربران را به فراموشی بسپارید.
  • سرور دارکوب مبتنی بر معماری «چندمستاجری» عمل می‌کند و سرور(های) آن را می‌توان بین مجموعه‌ای از سازمان‌ها و یا زیرمجموعه‌های یک سازمان در عین حفظ محرمانگی داده‌ها به اشتراک گذاشت. این ویژگی خصوصا برای مجموعه‌هایی مانند وزارتخانه‌ها، هولدینگ‌ها و مجموعه‌های بزرگ مالی و صنعتی بسیار حائز اهمیت است.

در پایان باید خاطرنشان کرد که تمام تعاملات در پیام‌رسان سازمانی دارکوب با بروزترین روش‌ها رمزنگاری می‌شوند و بنابراین دسترسی اشخاص ثالث به محتوای مکالمات متنی، صوتی و ویدیویی امکان‌پذیر نخواهد بود. دارکوب هم به‌صورت on-premise و هم سرویس ابری ارائه می‌گردد و همراه با آن یک پنل مدیریت، مانیتورینگ و گزارش‌گیری پیشرفته نیز در اختیار سازمان بهره‌بردار قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات