ال جی Q9 با نمایشگر ۶.۱ اینچ، اندروید اوریو و ۴ گیگابایت رم معرفی شد

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال جی Q9 ساعاتی پیش با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر ۶.۱ اینچ فول‌ویژن و اندروید ۸.۱ اوریو معرفی شد.
تبلیغات

ال‌جی یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه CES 2019 است و تاکنون، محصولات جذابی معرفی کرده است. این شرکت در اقدامی جالب تصمیم گرفت پیش از برگزاری کنفرانس اختصاصی‌اش در لاس‌وگاس، گوشی جدید و میان‌رده‌ی LG Q9 را در کره‌جنوبی رونمایی کند. 

گوشی ال‌جی کیو ۹ به نمایشگر ۶.۱ اینچ IPS LCD با وضوح ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ تجهیز شده است. نمایشگر این گوشی چگالی ۵۶۴ پیکسل در هر اینچ را دارد که رقم درخورتوجه و مناسبی به‌شمار می‌آید. نمایشگر این دستگاه که از آن به‌عنوان «فول‌ویژن» یاد می‌شود، در دسته‌ی نمایشگرهای همیشه‌روشن جای می‌گیرد و از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند.

LG Q9

ابعاد جدیدترین گوشی ال‌جی ۱۵۳.۲ در ۷۱.۹ در ۷.۹ میلی‌متر است و ضمن داشتن ۱۵۹ گرم وزن، از گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار بهره‌ می‌گیرد.

میان‌رده‌ی جدید ال‌جی به نسخه‌ی اوریو از سیستم‌عامل اندروید مجهز شده و از تراشه‌ی ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام برای پردازش وظایف استفاده می‌کند. درضمن، ال‌جی کیو ۹ به پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ مجهز شده است.

ال‌جی Q9 درکنار این‌ها ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و در پنل پشتی‌اش دوربین اصلی با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارای دیافراگم f/2.2 به‌چشم می‌خورد. درضمن، در پنل جلویی آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را شاهد هستیم.

LG Q9

این محصول میان‌رده از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با امکان شارژ سریع استفاده می‌کند. کاربر می‌تواند برای بازکردن قفل گوشی، از حسگر اثرانگشت موجود در پنل پشتی شیشه‌ای آن استفاده کند. 

ال‌جی کیو ۹ درکنار پشتیبانی از بلوتوث ۵ تنوع رنگی درخورتوجهی دارد و علاقه‌مندان خواهند توانست مدل دلخواهشان را از بین رنگ‌های خاکستری و مشکی و آبی متمایل به سبز انتخاب کنند. شایان ذکر است این گوشی ۴۴۵ دلار قیمت خواهد داشت.

با مراجعه به بانک محصولات زومیت می‌‌توانید از مشخصات فنی و قیمت گوشی موبایل شرکت‌های مختلف دنیا ازجمله ال‌جی، اپل، هواوی، سامسونگ و وان‌پلاس مطلع شوید. افزون‌براین در این بخش از وب‌سایت، امکان مقایسه‌ی محصولات فراهم شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات