پوشش زنده کنفرانس AMD در نمایشگاه CES 2019 [تمام شد]

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
زومیت در نمایشگاه CES 2019‌ سعی خواهد کرد رویداد شرکت‌های مهم دنیای فناوری در این نمایشگاه را برای علاقه‌مندان به‌صورت زنده پخش کند.
تبلیغات

قطار رویداد شرکت‌های مختلف در نمایشگاه CES 2019 با مراسم صبح دوشنبه‌ی انویدیا شروع به‌حرکت کرد و سه‌شنبه نیز برگزاری رویداد شرکت‌های مهم‌ دیگری نظیر پاناسونیک، کوالکام، سامسونگ، سونی و اینتل و نیز شرکت‌های خودرویی اعم از مرسدس بنز و هیوندای را شاهد بودیم. باوجوداین، شاید یکی از کنفرانس‌‌های جذاب‌ CES امسال، متعلق به AMD باشد. غول دنیای نیمه‌هادی‌ها به‌عنوان یکی از آخرین کنفرانس‌های این رویداد، ساعت ۲۰:۳۰ امشب محصولات متعددی را رونمایی خواهد کرد. کنفرانس امشب AMD درحدی پرمحصول خواهد بود که این شرکت ظاهرا برای معرفی نسل جدید پردازنده‌های رایزن لپ‌تاپ‌ها در آن فرصتی ندارد و این پردازنده‌ها را در شروع CES و صرفا با ارائه‌ی اطلاعاتی به نشریات معرفی کرد. برخی از محصولاتی که امشب رونمایی آن‌ها پیش‌بینی می‌شوند، عبارت‌اند از:

  • معرفی نسل جدید پردازنده‌های رایزن دسکتاپ با لیتوگرافی ۷ نانومتری و معماری Zen 2
  • معرفی نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی وگا با لیتوگرافی ۷ نانومتری
  • معرفی نسل جدید پردازنده‌های ورک‌استیشن تردریپر 
  • ارائه‌ی اطلاعات تکمیلی پردازنده‌های سرور اپیک با کد رُم (Rome) که پیش‌تر معرفی شده بودند
  • ارائه‌ی اطلاعات پردازنده‌های گرافیکی نسل آینده با نام Navi و لیتوگرافی ۷ نانومتری

زومیت امسال تصمیم دارد برای علاقه‌مندان به تماشای رویدادهای CES 2019 و کنفرانس AMD این امکان را فراهم کند. در روز‌های گذشته، مهم‌ترین کنفرانس‌های نمایشگاه CES 2019 برای علاقه‌مندان به‌صورت زنده پخش شد. امشب نیز با زومیت و پخش زنده‌ی کنفرانس AMD همراه باشید.

کنفرانس AMD

برای تماشای پخش زنده از ابزار تغییر IP استفاده نکنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات