JBL با گجت Link Drive، خودروی قدیمی شما را هوشمند می‌کند

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
JBL با معرفی گجت Link Drive در نمایشگاه CES در پی اضافه‌کردن برخی امکانات هوشمند به خودروهای نه‌چندان به‌روز است.
تبلیغات

قرارگیری دستیاران دیجیتال در وسایل نقلیه‌ی مدرن امروزی تغییر فراوانی در تجربه‌ی  رانندگی با این وسایل ایجاد کرده‌است، اما به‌کارگیری چنین تجهیزاتی برای کسانی که از خودروهای به‌روز استفاده نمی‌کنند با سختی‌های خاصی همراه است؛ مگر اینکه دائماً تلفن هوشمند خود را در دست بگیرید و قصد داشته باشید از آن به‌عنوان یک دستیار واقعی خودرو استفاده‌کنید!

اما JBL با معرفی گجتی موسوم به Link Drive در نمایشگاه CES، این مشکل را هدف گرفت تا دستیار هوشمند خودروی‌تان را تنها با استفاده از فندک آن در اختیار داشته باشید.

شروع کار با Link Drive ساده است و برای این منظور کافی‌است که پس از جفت کردنش با تلفن‌هوشمند iOS یا اندرویدی خود، آن را به بخش فندک خودرو و سیستم صوتی آن متصل کنید و سپس عبارت «hey Google» را به زبان بیاورید. درست از همین لحظه است که دستیار صوتی Google Assistant درکنار شما خواهدبود!

میکروفون‌های Link Drive با سیستم دوگانه‌ی لغو نویز صدا، صداهای اضافی جاده و باد را از بین خواهندبرد تا راننده به‌راحتی بتواند درباره‌ی مسائل متنوعی همچون مسیر و راه‌های پیش‌رو، ترافیک، آب‌وهوا و تقویم با Google Assistant به گفت‌وگو بپردازد. این سیستم علاوه‌براین، صدای رادیو را در لحظه‌ی شروع آن کاهش خواهدداد و مهم‌تر از آن، در هنگام دریافت تماس‌های ورودی مجبور نخواهیدبود که دست خود را از روی فرمان بردارید یا گوشی خود را در دست بگیرید و قفل آن‌را باز کنید.

شایان ذکر است که Link Drive در حدود سه ماه بعد و با قیمت ۶۰ دلار در دسترس خواهدبود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات