نت‌گیر فناوری Wi-Fi 6 را به روتر خانگی خود می‌آورد

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
نت‌گیر ساعاتی پیش در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2019 از روتر جدید خود با پشتیبانی از نسل ششم وای-فای رونمایی کرد.
تبلیغات

با همگانی شدن استریم محتوای تصویری در رزولوشن 4K و گسترش دوربین‌های مداربسته خانگی نیاز به شبکه‌های پهن باند بیشتر از همیشه احساس می‌شود. در همین راستا نت‌گیر اعلام کرده که روتر Orbi Whole Home Wi-Fi System خود را به Wi-Fi 6 مجهز خواهد کرد تا از فناوری Fastlane 3 پشتیبانی کند و امکان دسترسی به اینترنت گیگابیتی را برای کاربران میسر کند. 

این روتر جدید از Wi-Fi 6 802.11ax پشتیبانی می‌کند و این یعنی در شبکه‌ی توری، سرعت گیگابیتی را فراهم می‌سازد. فراموش نکنید که وای‌فای ۶ فعلا یک فناوری نوپا به‌شمار می‌آید و محصولات زیادی پیدا نمی‌شوند که از آن پشتیبانی کنند.

این روتر جدید ضمن داشتن سرعت بسیار بالا، پوشش‌دهی عالی دارد و به‌لطف بهره‌مندی از یک تراشه‌ی ویژه‌‌ی ساخته‌شده توسط کوالکام،‌ عملکرد بی‌نظیری از خود ارائه می‌دهد. 

این سیستم وای-فای خانگی از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای کوالکام بهره می‌برد و قادر است به کمک شبکه سه بانده‌ی خود بصورت همزمان به ۱۲ سرویس استریم ویدیو متصل شود. 

اولین مدل Orbi با پشتیبانی از نسل ششم وای-فای قرار است نیمه دوم ۲۰۱۹ عرضه شود. این محصول در سری RBK50 عرضه خواهد شد ولی هنوز قیمت آن اعلام نشده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات