زومیت ۹ ساله شد

چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ورق‌خوردن تقویم و آغاز آخرین ماه تابستان، نویدبخش سالی نو در روزشمار زومیت است. امروز شمع نهمین بهار زومیت را خاموش کردیم تا تولد بهانه‌ی باهم بودنمان را جشن بگیریم.
تبلیغات

زومیت ۹ ساله شد. باردیگر ششم شهریور رسید تا فارغ از هرچیز، بهانه‌ی با‌هم بودنمان را کنارهم جشن بگیریم. امسال زومیت وارد دهمین سال فعالیت خود شد. تولد زومیت فرصتی ارزشمند است تا به مسیری بنگریم که کنارهم پیموده‌ایم و با انرژی هرچه‌بیشتر برای خلق روزهایی بهتر، به‌سمت فردای پرامید گام برداریم. بی‌شک ورود به دهمین سال فعالیت زومیت، بدون حضور همراهانمان امکان‌پذیر نبود؛ از‌این‌رو، این فرصت را غنیمت می‌شماریم و باردیگر از تمام اعضای خانواده‌ی زومیت به گسترده‌ی تمام تیم زومیت و مخاطبان تشکر می‌کنیم. زومیت در اولین روزهای فعالیتش وب‌سایتی فعال در حوزه‌ی فناوری بود؛ اما امروز و پس از گذشت ۹ سال، به عضوی از خانواده‌ای بزرگ مشتمل بر سه وب‌سایت و مهم‌تر از آن کاربرانی تبدیل شد که همواره درکنار هم بوده‌ایم. 

هرچند بسیاری انجام کار تیمی در کشور را امری بسیار سخت و بعضا ناشدنی می‌پندارند، ما در زومیت موفق شدیم علاوه‌بر پیاده‌کردن فرهنگ کار تیمی، تیمی به وسعت ایران عزیزمان بسازیم. امروز و پس از گذشته ۹ سال، جوانانی از سیستان در جنوب تا آذربایجان در شمالی‌ترین نقطه، عضوی از تیم تحریریه‌ی بزرگ زومیت هستند. به خود می‌بالیم که پس از ۹ سال به چنین موفقیتی دست یافته‌ایم و بیشتر از آن، به حضور شما همراهان زومیت از گوشه‌گوشه‌ی کشورمان افتخار می‌کنیم. 

ما همواره در زومیت افزایش کیفیت و بهبود تولید محتوا را در دستورکار قرار داده و تلاش کرده‌ایم علاوه‌بر بهبود کیفیت، ارتباط نزدیک‌تری نیز با مخاطبان خود برقرار کنیم. مخاطبان زومیت و زومجی و کجارو همچون خونی در شریان‌های خانواده‌ی زومیت هستند و زندگی را برایمان معنی می‌کنند. در همین راستا، سعی کردیم با حضور در نمایشگاه الکامپ، با مخاطبانمان از نزدیک دیدار و گفت‌و‌گو کنیم.

تولد زومیت

در یک سال گذشته، کوشیدیم با بهبود کیفیت محتوای تولیدشده، بررسی‌های ویدئویی را ارتقا دهیم و مقالات اختصاصی بیشتری تولید کنیم. دیتابیس محصولات زومیت را با افزودن محصولات بیشتر در حوزه‌های مختلف گسترده‌تر کردیم. زیرساخت نرم‌افزاری زومیت را تقویت و هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ، لوگو جدید زومیت را رونمایی کردیم تا در ماه‌های آینده، تغییرات گسترده‌تر بصری را در زومیت اعمال کنیم. ما در زومیت به‌عنوان پرمخاطب‌ترین رسانه‌ی حوزه‌ی فناوری، حضور در مدیوم‌های متنوع محتوا را نیز در دستورکار قرار داده‌ایم تا علاوه‌بر تولید محتوای متنی و ویدئویی، با ساخت پادکست بیش‌ازپیش درکنار مهم‌ترین عضو خانواده‌مان، یعنی مخاطبانمان باشیم.

زومیت اکنون توانمندتر و با‌تجربه‌تر از همیشه، برنامه‌های گسترده‌ای برای رشد و بهبود در بخش‌های مختلفی اعم از دیتابیس محصولات، راهنمای خرید، محتوای صوتی، تنوع بررسی محصولات و مقالات تخصصی دارد. تمامی تلاش تیم زومیت، تنها رسیدن به یک هدف است: افزایش رضایت شما کاربران ارزشمند.

با ما همراه باشید تا در سال جدید نیز، درکنار هم بیاموزیم و به‌روز شویم و دانش خود را در شاخه‌های مختلف فناوری ارتقا دهیم. 

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات