تلفن ثابت ابری نکسفون چگونه به رشد استارتاپها و کسبوکارهای کوچک سرعت میبخشد؟
درحالیکه اکثر سازمانهای بزرگ به جدیدترین سیستمهای تلفن سازمانی مجهز هستند، بسیاری از مشاغل کوچک کانال ارتباطی مدرن و کارآمدی ندارند. درنتیجه، مدیریت تماسها و حفظ ارتباط درون و برونسازمانی امری دشوار برای این مشاغل خواهد بود. زیرساختهای تلفن ثابت در سازمانهای بزرگ بهدلیل نیازمندیهای گستردهی منابع (نظیر تجهیزات و سرور)، گزینهی مناسبی برای کسبوکارهای کوچک و استارتاپها نیست و بهدلیل انعطافپذیری و مقرونبهصرفهبودن تلفنهای ثابت ابری، روزبهروز کسبوکارها و استارتاپهای بیشتری در دنیا از این سیستم تلفن استفاده میکنند.
کسبوکارهای کوچک دائما در حال تغییر هستند و بهدلایل مختلف ممکن است تعداد کارمندان آنها اضافه یا کم شود. همچنین، ممکن است مکان دائمی نداشته باشند و پس از مدتی جابهجا شوند. درنتیجه، سیستم تلفن سنتی پاسخگوی نیازهای این سازمانها نخواهد بود و به سیستم ابری مقیاسپذیر نیاز است تا بتوانند خدمات ارتباطی را با روشی کمهزینه و ساده و سریع مدیریت کنند.
تلفن ابری مانند سرویس نکسفون پرو بهآسانی از هر دستگاه متصل به اینترنتی دردسترس است و کارمندان میتوانند در هر مکانی با استفاده از تلفنهمراه خود یا پنل تحتوب به تماسهای سازمان پاسخ دهند. ازآنجاکه این سیستم با فناوری Hosted PBX کار میکند، تمام تجهیزات و پشتیبانی را شرکت ارائهدهنده خدمات فراهم میکند و سازمانها به خرید تجهیزات گرانقیمت و نگهداری از آنها نیازی ندارند.
این روش برای کسبوکارها، بهویژه استارتاپها، مقرونبهصرفهترین و بهترین راهکار ارتباط سازمانی است. سیستم تلفن ابری به طریق مختلفی میتواند به جریان کار سازمانها و کسبوکارها سرعت بخشد و به پیشرفت آنها منجر شود.
قابلیت ارتباطات یکپارچه
وقتی سیستم تلفن سازمانی مبتنیبر اینترنت باشد، یکپارچهسازی و هماهنگی بین راهحلهای ارتباطی آسانتر خواهد شد. کسبوکارها بهآسانی میتوانند تمامی راههای ارتباطی مانند تماس تلفنی، کنفرانس صوتی، چت و پیامهای متنی، فکس، اشتراکگذاری فایل و... را روی یک سرویس دراختیار داشته باشند. تلفنهای ابری مانند نکسفون همهی امکانات ارتباطی یادشده را بدون هزینهی اضافی دراختیار مشترک قرار میدهد.
کاهش هزینههای سازمانی
بهدلیل ماهیت ابری این سرویس، به سختافزارها و تجهیزات گرانقیمت نیازی نیست و با اتصال به اینترنت میتوان از تمام قابلیتهای آن استفاده کرد. همچنین، نصب و راهاندازی و نگهداری از آن برعهدهی ارائهدهندهی خدمات است و شما به استخدام نیروی متخصص و صرف هزینههای هنگفت برای بهروزرسانی تجهیزات نیازی ندارید. همچنین، هزینههای مکالمه این سرویسها نیز بسیار کمتر از روشهای دیگر است. بهطورکلی، تلفنهای ابری تا ۷۰ درصد هزینههای ارتباطی سازمانها را کاهش میدهد.
همچنین همانطورکه گفتیم، تلفن ابری دورکاری را نیز ممکن میسازد؛ درنتیجه، بهراحتی میتوان با استخدام نیروی دورکار (فریلنسر) بدون صرف هزینه برای مکان و تجهیزات برای رشد سازمان اقدام کرد.
دسترسی نامحدود جعرافیایی
تلفنهای ابری بهدلیل ماهیت خود امکان دسترسی از هر نقطه کشور را برای کاربران فراهم میآورند. بهعبارتدیگر، هر کدام از کارکنان سازمان با تعریف داخلی روی اپلیکیشن موبایل تلفن ابری یا پنل وب آن میتواند از هر نقطهی کشور به تماسهای سازمان پاسخ دهد. همچنین، شعب مختلف سازمان در نقاط مختلف کشور میتوانند با دریافت سرشماره و داخلیهای مختلف بهراحتی بههم متصل شوند. در تلفن ابری نکسفون ارتباط بین خطوط و داخلیهای مختلف در هر نقطه کشور رایگان است.
بهبود مدیریت ارتباطات
از مهمترین قابلیتهای تلفنهای ابری امکان ضبط و دانلود مکالمات و تهیهی گزارش است. ازطریق پنل تحتوب تلفنهای ابری، بهآسانی میتوان به تمامی گزارشها تماسهای ورودی و خروجی دسترسی یافت و برای هر شخص هفته و روز کاری و محدودیتها و امکانات مختلفی تعریف کرد. روشهای ارتباطی سنتی دسترسی محدودی به این اطلاعات دارند و بسیاری از تماسهایی که نیروهای بیرون از شرکت میگیرند، دردسترس نیست. با قابلیت گزارشدهی سیستم تلفن ابری، مدیران میتوانند بر عملکرد و بازدهی هر فرد بهمنظور پیشبرد اهداف سازمانی نظارت کنند و بهترین انتخاب را انجام دهند.
بهبود تجربهی مشتریان با کسبوکار شما
بهکارگیری سیستم ارتباطی حرفهای مانند تلفن ابری و امکانات متعددی که برای کسبوکارها فراهم میکند، باعث میشود سازمان شما حرفهایتر بهنظر برسد. بهعنوان مثال، وقتی مشتری با تلفن سازمانی شما تماس بگیرد و بهجای اپراتور با تلفن گویا (IVR) روبهرو شود، کسبوکار شما حرفهایتر بهنظر خواهد رسید.
سیستم تلفن ابری این امکان را فراهم میکند که بتوانید ازطریق قابلیتهایی مانند مسیریابی تماس تلفنی، صف تماس، دسترسی نامحدود و امکان کار از خانه در مسیر بهبود رضایت مشتریان قدم بردارید.
مقیاسپذیری و تنظیمات آسان
سرویس ابری بسیار مقیاسپذیر است و در وضعیت مختلف امکان تغییر آن وجود دارد. کسبوکارها، بهویژه استارتاپها، دائما در حال تغییر هستند و باتوجهبه اوضاعواحوال اقتصادی ممکن است بزرگ یا کوچک شوند. با رشد کسبوکارها، بهآسانی میتوان تعداد داخلیها را تغییر داد و امکانات را متناسب با شرایط سازمان تنظیم کرد. همچنین، این سیستم بهراحتی با سیستم CRM یا نرمافزار مالی سازمان قابلتنظیم است که در بهبود روند کارها و پیشرفت سازمان تأثیرگذار خواهد بود.
شرکت رسپینا، بزرگترین ارائهدهندهی اینترنت سازمانی، راهکار نکسفون پرو را برای استارتاپها و کسبوکارهای کوچک ارائه کرده است تا با استفاده از سیستم تلفن ابری، به کار خود سرعت بخشند و با ارائهی بهترین خدمات پشتیبانی، به پیشرفت کسبوکار خود کمک کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره دربارهی سرویس تلفن ثابت ابری، لطفا فرم مشاوره رایگان سرویس نکسفون را تکمیل کنید تا همکاران ما در اولین فرصت بهمنظور راهنمایی با شما تماس بگیرند.
نظرات