مدیران خودرو رتبه اول پاسخ‌گویی به شکایات مشتریان را کسب کرد

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
رتبه‌بندی شرکت‌های خودرویی درزمینه‌ی پاسخ‌گویی به شکایات مشتریان نشان می‌دهد مدیران خودرو موفق شده رتبه‌ی اول را در این بخش کسب کند.
تبلیغات

براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران، شرکت مدیران خودرو در نیمه‌ی دوم سال ۱۳۹۸ موفق شد در حوزه‌ی پاسخ‌گویی به شکایات مشتریان رتبه‌ی برتر در میان سازندگان خودرو کسب کند. این برای پنجمین نیم‌سال متوالی است که مدیران خودرو موفق شده‌ این عنوان را ازآنِ خود کند.

گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران به‌صورت دوره‌های ۶ ماهه تنظیم می‌شود که در ۶ ماهه‌ی دوم هرسال، به‌صورت تجمیعی و سالیانه اعلام می‌شود. نکته‌ی جالب درباره‌ی شرکت مدیران خودرو این است که تاکنون هیچ‌یک از شرکت‌های خودروسازی برای ۵ دوره‌ی متوالی موفق نشده است این رتبه را کسب کند. این موضوع از توجه ویژه‌ی این شرکت به بحث مشتریان و رضایت آن‌ها حکایت می‌کند.

این ارزیابی تعداد شکایات واصله و میزان رضایتمندی مشتریان از فرایند رسیدگی به مشتریان و زمان رسیدگی به شکایات ارزیابی را شامل می‌شود که شرکت مدیران خودرو توانسته است اقدامات لازم را مطابق با قانون حمایت از مصرف‌کننده و معیارهای وضع‌شده در آیین اجرایی سازمان بازرسی و استاندارد کشور انجام دهد و به‌صورت متوالی برای چندین دوره مقام برتر را ازآنِ خود کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات