نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت؛ راهکاری برای حل مشکلات خورده فروشی

یک‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی دشت همکاران سیستم، نرم‌افزاری ویژه‌ی اصناف و فروشگاه‌هاست.
تبلیغات

نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی دشت همکاران سیستم هم‌اکنون به مدیریت کاراتر تعداد زیادی از فروشگاه‌ها مانند سوپرمارکت، پوشاک، طلافروشی، مشاوران املاک، لوازم خانگی، لوازم کامپیوتری، فروش و سایر اصناف کمک کرده است. امروزه، خرید و استفاده از صندوق‌های فروشگاهی از ضروریات راه‌اندازی یا ارتقای هر کسب‌و‌کار فروشگاهی موفق محسوب می‌شود.

نیازهای مدیر فروشگاه به‌سبب پیشرفت روزافزون تکنولوژی و به‌تبع آن تغییر سبک زندگی و کسب‌وکارها، دگرگون شده است. به‌تدریج ابزارها و شیوه‌های مدیریت جدید جایگزین ابزارها و شیوه‌های سنتی و قدیمی شده‌اند. در روزگاری که تمام امور حسابداری در دکان‌ها و حجره‌ها با چرتکه انجام می‌شد، شاید کسی باور نمی‌کرد زمانی فرابرسد که دیگر این وسیله‌ی کاربردی پاسخ‌گوی امور حسابداری فروشگاه نباشد. حتی به‌دنبال آن ماشین‌حساب‌های رومیزی نیز نتوانستند برای مدت زیادی جایگزین ابزار قدیمی باشند و امروزه، از انواع صندوق‌ های فروشگاهی بهره برده می‌شود.

هرروز بیشتر از گذشته افزایش روزافزون کاربرد تکنولوژی در زندگی و سطح سواد مدیران فروشگاه‌ها را شاهد هستیم. در‌حقیقت، همه‌ی مدیران فروشگاهی در اصناف مختلف به میزان اهمیت استفاده از صندوق ‌فروشگاهی پی برده‌اند. دلیل این اهمیت را در عملکرد ساده و رضایت‌بخش این صندوق‌ها می‌توان یافت که موجب افزایش سرعت و دقت عملیات و کاهش هزینه‌های فروشگاه شده‌اند.

مدیریت فروشگاه با استفاده از قلم‌و‌کاغذ برای محاسبه‌ی تعداد اقلام موجود در انبار یا میزان فروش ماهانه‌ی فروشگاه به امری محال تبدیل شده است. نرم‌افزار جامع حسابداری فروشگاه می‌تواند امکان مدیریت بهتر انبار، کارکنان، میزان خریدوفروش، مدیریت صندوق‌داران و همه‌ی امور داخلی و خارجی فروشگاه را برای مدیر فروشگاه به‌آسانی فراهم کند.

عملکرد صندوق فروشگاهی به عملکرد تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزار صندوق فروشگاهی آن وابسته است. بهترین نرم‌افزار صندوق فروشگاهی می‌تواند به‌صورت یکپارچه با تمام تجهیزات سخت‌افزاری فروشگاهی کار کند و امکاناتی دراختیار مدیر فروشگاه قرار دهد که به‌راحتی بتواند با قیمت مقرون‌به‌صرفه از آن‌ها برای مدیریت فروشگاه بهره‌مند شوند.

همکاران سیستم

نرم‌افزار‌های صندوق فروشگاهی روزبه‌روز ارتقا می‌یابند و کارایی‌های بیشتری پیدا می‌کنند. نرم‌افزار صندوق فروشگاهی به‌صورت استاندارد اطلاعات خرید و فروش و سایر هزینه‌های فروشگاه را به‌صورت مکانیزه محاسبه و ثبت و درپایان، برگه‌ی فیش را به‌همراه جزئیات صادر می‌کند. استفاده از نرم‌افزار صندوق فروش ضمن صرفه‌جویی در وقت و انرژی کارکنان فروشگاه، دقت و نظم امور را افزایش می‌دهد و از درصد میزان خطا و اشتباه می‌کاهد که همه‌ی این‌ها به توسعه‌ی کسب‌و‌کار فروشگاه منجر می‌شود.

نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی با فراهم‌کردن امکان ارائه‌ی فاکتور فروش به مشتریان، می‌تواند اطمینان آن‌ها را از خرید بیشتر کند و از شبهه و سوء‌تفاهمات احتمالی در آینده جلوگیری کند. شفاف‌شدن میزان هزینه‌ها یکی دیگر از نتایج مهم استفاده از نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی است.

استفاده از نرم‌افزار صندوق فروشگاهی مزایای بی‌شماری دارد که علاوه‌بر آنچه گفته شد، می‌توان به مزایای دیگری ازاین‌دست اشاره کرد:

  • استفاده از بارکدخوان به‌منظور شناسایی کالا به نحو چشمگیری در وقت فروشنده و مشتری صرفه‌جویی و از ایجاد صف‌های طولانی جلوگیری می‌کند.
  • ساختار فروش مناسب کار متصدی فروشگاه است و به‌نوعی طراحی شده که به‌شیوه‌ی فروش فروشگاه نظم می‌دهد. داشتن روش‌های تسویه‌ی نقدی و غیرنقدی، نمایشگر خاص مشتری، صدور فیش و... .
  • دسترسی به گزارش‌های واقعی روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه از کالاهای پرفروش یا کم‌فروش‌، کالاهای کم‌سود و پرسود، میزان هزینه‌ها و... .
کپی لینک

نرم‌افزار دشت همکاران سیستم؛ محصولی برای حسابداری فروشگاه‌ها

همکاران سیستم

نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی دشت همکاران سیستم (https://www.sepidarsystem.com/products/%D8%AF%D8%B4%D8%AA-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85/)، نرم‌افزاری ویژه‌ی اصناف و فروشگاه‌ها است. این محصول هم‌اکنون به مدیریت کاراتر تعداد زیادی از فروشگاه‌ها مانند سوپرمارکت، پوشاک، طلافروشی، مشاوران املاک، لوازم خانگی، لوازم کامپیوتری، فروش و سایر اصناف کمک کرده است.

این محصول امکان ثبت عملیات خرید‌و‌فروش، نگه‌داری موجودی انبار کالا، ثبت هزینه‌ها و دریافت‌ها و پرداخت‌های نقدی و غیر‌نقدی را مهیا کرده است. باتوجه‌‌به نیاز مشتریان، امکان ارتباط با سخت‌افزارهای جانبی نظیر انواع ترازو، کارت‌خوان بانکی، انواع پرینتر، چاپگر بارکد، بارکدخوان و نمایشگر را دراختیار آنان قرار داده شده است. سازگاری این نرم‌افزار با تمام سخت‌افزارهای موجود در بازار با هر سیستم‌عاملی، دغدغه‌ی مشتریان برای تهیه‌ی سخت‌افزار را رفع کرده است.

همچنین، مدیریت پیامک از دیگر امکاناتی است که این محصول دراختیار صاحبان فروشگاه قرار می‌دهد تا بتوانند ارتباطات مؤثرتری برای توسعه کسب‌و‌کار خود برقرار کنند. درحال‌حاضر، بیش از ۳۰،۰۰۰ فروشگاه در سراسر ایران به این محصول برای مدیریت حسابداری فروشگاه خودشان اعتماد کرده‌اند.

نرم‌افزار دشت همکارن سیستم با امکانات متفاوت و کاربردی توانسته در اصناف زیر نیز به‌صورت تخصصی حضور یابد:

نسخه‌ی عمومی

  • صدور سریع انواع فاکتور
  • ارتباط با تمامی سخت‌افزار‌های فروشگاهی
  • انبار‌داری و انبار‌گردانی

نسخه‌ی سوپرمارکت

  • بیش از ۱۵،۰۰۰ کالای از‌پیش‌تعریف‌شده
  • گزارش سود و زیان به‌ازای کالا و طرف حساب
  • ارتباط با تمامی سخت‌افزار‌های فروشگاهی

نسخه‌ی پوشاک و کیف و کفش

  • تعریف خودکار کالاها براساس ویژگی‌های آن‌ها
  • تولید و چاپ بارکد
  • ورود و خروج امانی کالا

نسخه‌ی آرایشی و بهداشتی

  • بیش از ۱۱،۰۰۰ کالای از‌پیش‌تعریف‌شده
  • مشاهده‌ی آخرین قیمت خرید هنگام ثبت فاکتور فروش
  • گزارش موجودی کالا، عملکرد روزانه و...

نسخه‌ی لوازم یدکی خودرو

  • بیش از ۱۰۰،۰۰۰ کالای از‌پیش‌تعریف‌شده
  • امکان تعریف و گزارش‌گیری از مشخصات برای کالا
  • انبار‌داری و انبار‌گردانی

نسخه‌ی ابزار و یراق آلات ساختمانی

  • بیش از ۱۶،۰۰۰ کالای از‌پیش‌تعریف‌شده
  • گزارش سود و زیان به‌ازای کالا و طرف حساب
  • انبار‌داری و انبار‌گردانی

نسخه‌ی قنادی و آجیل و خشک‌بار

  • صدور سریع انواع فاکتور
  • تعریف چند کالا به‌صورت ترکیب و استفاده از آن در خریدوفروش
  • ارتباط با تمامی ترازوهای برند بازار
  • گزارش پرفروش‌ترین و کم‌فروش‌ترین کالا
کپی لینک

امسال منتظر چه اصناف جدیدی از نرم‌افزار دشت باشیم؟

نسخه‌ی تلفن‌همراه و سخت‌افزارهای جانبی و سخت‌افزار کامپیوتری نرم‌افزار دشت همکاران سیستم به‌زودی بر‌پایه‌ی نیازهای واحدی این صنوف طراحی و تولید خواهند شد. این محصولات علاوه‌بر امکانات سیستم عمومی با داشتن امکاناتی تخصصی مانند خرید‌و‌فروش کالاها براساس سریال، امکان تعریف انواع مشخصات فنی کالا، گزارش‌گیری براساس هریک از مشخصات، کنترل سررسید اقساط و چک‌های ثبت‌شده در سیستم و ده‌ها امکان کاربردی دیگر، می‌تواند نیازهای شما در این حوزه‌ها را کاملا برطرف کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات