ویدئوی ۳۶۰ درجه، S Pen پرو را با چراغی روی دکمه‌ی عملیاتی نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی ویدئویی ۳۶۰ درجه از S Pen پرو منتشر شده است که در آن، نوری روی دکمه‌ی عملیاتی نزدیک نوک قلم دیجیتال دیده می‌شود و در بالای آن قطعه‌ی کشویی تعبیه شده که احتمالا مربوط به دکمه‌ی تغییر وضعیت بلوتوث است.
تبلیغات

تنها یک روز به برگزاری رویداد گلکسی آنپکد باقی‌ مانده است و تقریبا همه‌ی اطلاعات درباره‌ی دستگاه‌هایی که سامسونگ قصد دارد در این رویداد معرفی کند، فاش شده است؛ اما SlashGear اطلاعات بیشتری درباره‌ی S Pen پرو ارائه داده است که انتظار می‌رود با گلکسی زد فولد ۳ رونمایی شود.

به گزارش Phonearena، ویدئوی ۳۶۰ درجه‌ای از S Pen‌ پرو به نمایش گذاشته شده است که بر اساس آن، بزرگ‌ترین تفاوت S Pen پرو با مدل معمولی، نوری است که روی دکمه‌ی عملیاتی (Function Button) نزدیک نوک قلم دیجیتال دیده می‌شود و وضعیت باتری قابل شارژ S Pen‌ پرو را نشان می‌دهد. در بالای قلم دیجیتال قطعه‌ی کشویی تعبیه شده است که هنوز دقیقا نمی‌دانیم کاربرد آن چیست.

حدس زده می‌شود که این قطعه‌ی کشویی احتمالا دکمه‌ی تغییر وضعیت بلوتوث است. قلم‌های قبلی گلکسی نوت اس دارای بلوتوث هستند؛ اما نیازی به روشن یا خاموش شدن آن نیست. نکته‌ی دیگری در ویدئو و تصویر منتشرشده نشان می‌دهد که باید دکمه‌ی جفت‌ شدن (Pairing Button) نیز وجود داشته باشد.

هنوز مشخص نیست آیا این S Pen‌ پرو با گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی S21‌ اولترا سازگار است یا خیر. سامسونگ در ماه ژانویه ۲۰۲۱ (دی ۱۳۹۹)، S Pen پرو را معرفی کرد؛ اما زمانی که گلکسی S21‌ اولترا معرفی شد، با S Pen معمولی در دسترس قرار گرفت؛ زیرا مدل پرو هنوز رونمایی نشده بود.

رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ فردا، ۲۰ مرداد ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد؛ بنابراین زمان زیادی باقی نمانده است تا درباره‌ی S Pen پرو اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی S Pen پرو و ویدئوی منتشرشده چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات