اپل فروش دانگل و کابل‌های گران‌قیمت USB-C را شروع کرد

چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
دانگل USB-C اصلی اپل
لحظاتی پس از رونمایی گوشی‌های سری آیفون ۱۵، فروش دانگل‌ها و کابل‌های گران‌قیمت USB-C اپل آغاز شد.
تبلیغات

اپل با رونمایی آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس تعداد بسیار زیادی کابل و لوازم جانبی مجهزبه کانکتور لایتنینگ را از رده خارج کرد. هر چهار گوشی جدید اپل از درگاه USB-C استفاده می‌کنند.

اپل برای مهاجرت ساده‌تر کاربران به درگاه USB-C، فروش کابل و دانگل جدیدش را شروع کرده است و همانطور که انتظار داشتیم، این لوازم جانبی قیمت بالایی دارند. آداپتور USB-C به لایتنینگ اپل ۲۹٫۹۹ دلار قیمت دارد. این دانگل به شما امکان می‌دهد از کابل قدیمی برای شارژ آیفون‌های جدید استفاده کنید.

اگر می‌خواهید به‌طور کامل به استقبال درگاه USB-C بروید، می‌توانید کابل یک متری جدید اپل را بخرید که ۱۹ دلار قیمت دارد و توان شارژش به ۶۰ وات می‌رسد. با پرداخت ۲۹ دلار می‌توانید کابل دو متری با پشتیبانی از توان شارژ ۲۴۰ وات خریداری کنید. هر دو کابل مبتنی‌بر استاندارد USB 2 هستند.

کابل USB-C مشکی اصلی اپل

اپل کابل ۶۹ دلاری رده‌بالایی با نام Thunderbolt 4 Pro Cable می‌فروشد که طولش به یک متر می‌رسد و از سرعت انتقال ۴۰ گیگابیت‌برثانیه و شارژ سریع تا توان حداکثر ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی‌های سری آیفون ۱۵ به‌همراه کابل USB-C عرضه می‌شوند. قیمت گوشی آیفون ۱۵ از ۷۹۹ دلار و قیمت گوشی آیفون ۱۵ پرو از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات