ناتینگ ساعت، هدفون و شارژر اقتصادی جدیدش را تحت برند CMF معرفی کرد

چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
مطالعه 5 دقیقه
ساعت هوشمند و هدفون CMF
ناتینگ سه محصول اقتصادی به‌نام هدفون Buds Pro، ساعت هوشمند Watch Pro و شارژر Power 65W GaN را تحت زیر برند CMF معرفی کرد.
تبلیغات

CMF نام زیربرند تجاری ناتینگ است که با هدف ارائه‌ی محصولات مقرون‌به‌صرفه روی کار آمده و به طراحی نیز توجه ویژه‌ای دارد. نام این برند از ترکیب سرنام کلمات Color، Material و Finish ساخته شده است. CMF امروز سه محصول جدید معرفی کرد.

محصولات جدید CMF شامل هدفون Buds Pro، ساعت هوشمند Watch Pro و شارژر سریع Power 65W GaN می‌شود.

CMF Buds Pro

هدفون CMF Buds Pro

CMF بادز پرو از حذف نویز فعال بهره می‌برد که براساس ادعای این شرکت می‌تواند این قابلیت را تا ۴۵ دسی‌بل در محدوده‌ی وسیع ۵۰۰۰ هرتز ارائه دهد. این هدفون به بزرگ‌ترین باتری بین محصولات ناتینگ مجهز شده و با فعال بودن ANC تا ۶٫۵ ساعت و درصورت غیرفعال بودن حذف نویز تا ۱۱ ساعت کار می‌کند. درایورهای صوتی این محصول از LCP + PU ساخته شده‌اند و قابلیت تنظیم لحظه‌ای بیس را دراختیار کاربر قرار می‌دهند.

هدفون CMF Buds Pro
هدفون CMF Buds Pro
هدفون CMF Buds Pro
هدفون CMF Buds Pro
هدفون CMF Buds Pro
هدفون CMF Buds Pro

طبق اعلام سایت رسمی ناتینگ، CMF Buds Pro در سه رنگ خاکستری تیره، خاکستری روشن و نارنجی عرضه خواهد شد. قیمت هدفون ناتینگ نیز ۴۲ دلار است.

CMF Watch Pro

ساعت هوشمند CMF Watch Pro

CMF واچ پرو از نمایشگر ۱٫۹۶ OLED با وضوح ۴۱۰ در ۵۰۲ پیکسل و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت بهره می‌برد. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۵۸ هرتز پشتیبانی می‌کند که نسبت‌به نرخ نوسازی ۳۰ هرتزی در ساعت‌های هوشمند اقتصادی رقیب، تجربه‌ای روان‌تر از کار با رابط‌ کاربری ارائه می‌دهد. این دستگاه از GPS، ثبت موقعیت‌یابی هنگام دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی و همچنین فهرست بلندی از تمرینات ورزشی پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند CMF Watch Pro همچنین از قابلیت سنجش دائمی ضربان قلب، نظارت بر سطح اکسیژن خون و ردیابی خواب و استرس بهره می‌برد. این محصول به‌شما اجازه می‌دهد با میکروفون و بلندگوی داخلی و صفحه‌ی شماره‌گیر، با دیگران تماس صوتی برقرار کنید.

ساعت هوشمند CMF Watch Pro
ساعت هوشمند CMF Watch Pro
ساعت هوشمند CMF Watch Pro

CMF Watch Pro در دو رنگ خاکستری روشن و تیره با روکش آلومینیومی عرضه می‌شود. البته خریداران می‌توانند یکی از بندهای خاکستری یا نارنجی را انتخاب کنند. قیمت ساعت هوشمند CMF با رنگ خاکستری تیره ۵۴ دلار و با رنگ خاکستری روشن ۶۰ دلار است.

CMF Power 65W GaN

شارژر CMF Power 65W GaN

درنهایت شارژر سریع CMF Power 65W GaN را داریم که دو درگاه USB-C و یک درگاه USB-A برای شارژ هم‌زمان چند دستگاه ارائه می‌دهد. این دستگاه از خروجی ۶۵ وات بهره می‌برد و خروجی دو درگاه USB C آن ۴۵ و ۲۰ وات است. توان شارژ این دستگاه ازطریق درگاه USB-A نیز ۱۸ وات اعلام شده و به‌طور کلی از استانداردهای PD3.0، QC4.0+/3.0/2.0، SCP، FCP، PPS، AFC، سامسونگ 9V2A، DCP و اپل 2.4A پشتیبانی می‌کند. این محصول با کابل‌های تأییدشده‌ی اپل موسوم‌به MFI نیز سازگاری دارد.

قیمت شارژر CMF Power 65W GaN حدود ۳۶ دلار است و در دو رنگ خاکستری و نارنجی عرضه می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات