به‌جای آیپد جدید منتظر رونمایی اپل پنسل ۳ با نوک مغناطیسی باشید

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
قلم اپل پنسل آیپد پرو 2020
انتظار می‌رفت اپل در هفته‌ی جاری مدل‌های جدید آیپد را معرفی کند اما طبق گزارشی جدید از نسل سوم اپل پنسل با نوک مغناطیسی قابل‌تعویض رونمایی کند.
تبلیغات

براساس گزارش‌های منتشرشده در روزهای اخیر، اپل در هفته‌ی جاری از مدل‌های به‌روز آیپد ایر، آیپد مینی و آیپد اقتصادی خود رونمایی خواهد کرد، اما وبلاگ ژاپنی Mac Otakara بر این باور است که نسل سوم اپل پنسل به‌جای آیپد جدید معرفی می‌شود.

گزیده‌ای از گزارش Mac Orakara در ادامه آورده شده است:

اپل به‌جای مدل‌های جدید آیپد از نسل سوم قلم استایلوس خود رونمایی خواهد کرد. این محصول از نوک آهنربایی قابل‌تعویض بهره خواهد برد.
- Mac Orakara

افشاگر خبرهای فناوری، ماجین بو ماه گذشته اعلام کرد مدل جدید اپل پنسل از نوک مغناطیسی قابل‌تعویض برای طراحی، نقشه‌کشی و نقاشی دیجیتال بهره می‌برد.

نسل دوم اپل پنسل در ۳۰ اکتبر ۲۰۱۸ معرفی شد. این محصول از نوک غیرمغناطیسی اما قابل‌تعویض استفاده می‌کند و با آیپد پرو ۲۰۱۸ و مدل‌های جدیدتر، آیپد ایر ۲۰۲۰ و مدل‌های جدیدتر و همچنین آیپد مینی نسل ۶ سازگار است. اپل پنسل ۲ در ایالات‌متحده با قیمت ۱۲۹ دلار عرضه شد.

اپل همچنان به فروش نسل اول اپل پنسل با کانکتور لایتنینگ ادامه می‌دهد. این قلم با آیپد نسل دهم و برخی مدل‌های قدیمی‌تر تبلت اپل سازگاری دارد. اولین نسل قلم استایلوس اپل در نوامبر ۲۰۱۵ با برچسب ۹۹ دلاری روانه‌ی بازار شد.

مارک گورمن از بلومبرگ اعلام کرد اپل در حال کار روی مدل‌های جدید آیپد است اما باور دارد این محصولات در ماه جاری رونمایی نخواهند شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات