بلکین با دریایی از شارژرهای هیجان‌انگیز در نمایشگاه CES 2024 خودنمایی کرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
مطالعه 4 دقیقه
شارژرهای ۲۰۲۴ بلکین
بلکین با معرفی مجموعه‌‌ی جدیدی از شارژرهای قدرتمند با طراحی منحصر‌به‌فرد، لوازم جانبی خود را در نمایشگاه CES 2024 تقویت می‌کند.
تبلیغات

برند بلکین در CES 2024، از طیف وسیعی از لوازم جانبی بی‌سیم Qi2 رونمایی کرد. شارژرها و شارژرهای سیمی GaN، شارژ سریع‌تر و کارآمدتر دستگاه‌ها را نوید می‌دهد.

طبق بیانیه رسمی بلکین، این برند شارژر بی‌سیم جدید BoostCharge Pro سه در یک را معرفی کرده است که به لطف فناوری جدید Qi2 از شارژ بی‌سیم جهانی ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

شارژر بی‌سیم BoostCharge Pro بلکین یکی از زیباترین و محبوب‌ترین شارژرها برای کاربران آیفون چنددستگاهی است.

پایه شارژ بلکین

این محصول از طراحی مشابه مگ سیف اپل پیروی می‌کند؛ با پایه‌‌ای که می‌توان آن را تقریباً در هر زاویه‌ای تنظیم کرد که در هیچ‌‌یک از پایه‌های مگ سیف تاکنون دیده نشده است.

شارژر جدید بلکین از آخرین فناوری شارژ بی‌سیم Qi2 مبتنی‌بر نمایه‌ی MPP استفاده می‌کند و شارژ ۱۵ واتی را برای هر آیفون سازگار (آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۳ یا آیفون ۱۴ دارای IOS 17.2 و بالاتر) ارائه می‌دهد.

پایه شارژ بلکین

پایه مغناطیسی جدید BoostCharge Pro 3-in-1 از شارژ سریع برای اپل واچ سری ۷ یا بالاتر و اپل واچ اولترا و همچنین از شارژ بهینه‌شده برای ایرپاد اپل و آیپد اپل پشتیبانی می‌کند.

قیمت شارژر بلکین ۱۵۰ دلار است و از ماه مارس در فروشگاه‌های منتخب در سراسر جهان دردسترس خواهد بود.

بلکین از یک پاوربانک Qi2 MPP نیز رونمایی کرده است که می‌تواند تا ۱۵ وات برق بی‌سیم را به آیفون ۱۳ و مدل‌های جدیدتر و سایر دستگاه‌های سازگار با Qi2 ارائه دهد.

پاوربانک بلکین

پاوربانک بلکین دارای پایه یکپارچه برای تماشای فیلم یا مطالعه‌ی در حال‌ حرکت و با قاب‌های MagSafe سازگار است.

قیمت پاوربانک Boostcharge Pro Magnetic به‌ترتیب در سه پیکربندی ۵۰۰۰، ۸۰۰۰ و ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، ۶۰ دلار ، ۸۰ دلار و ۱۰۰ دلار است. این پاوربانک همچنین از شارژ گذرا از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد دستگاه و گوشی هوشمند خود را همزمان شارژ کنید.

همچنین بلکین از فناوری نسبتاً جدید گالیم نیترید GAN برای تولید برخی از کوچک‌ترین و قدرتمندترین شارژرها و داک‌های سیمی استفاده می‌کند.

اولین مورد یک شارژر دیواری GaN با چهار پورت USB-C است که تا ۲۰۰ وات شارژدهی دارد و به شما امکان می‌دهد چهار دستگاه را به‌طور همزمان و به‌سرعت شارژ کنید.

شارژر سیمی ۴ پورت بلکین

شارژر سیمی بلکین با توجه به قدرتی که ارائه می‌دهد، به‌طرز شگفت‌آوری کوچک است. این شارژر دارای ابعاد ۹۲ در ۱۱۸٫۵ در ۳۵٫۵ میلی‌متر و وزن آن ۶۵۰ گرم است که می‌توانید به‌راحتی آن را در کیف لپ‌تاپ خود قرار دهید.

قیمت شارژر BoostCharge Pro 4-Port بلکین ۱۳۰ دلار است و از ماه مارس به‌طور رسمی به فروش می‌رسد.

داک شارژر بلکین

داک شارژ جدید ۶ در ۱ بلکین نمونه‌ی دیگری از معجزه‌ی فناوری GaN به حساب می‌آید. این داک جیبی با اندازه‌ی تقریبی ۳ اینچ در هر طرف، دارای اتصالاتی برای کابل HDMI 4K، درگاه Gigabit Ethernet و همچنین دو درگاه USB-A و دو درگاه USB-C است که برای هر یک، شارژ ۹۶ وات را ارائه می‌دهد.

داک شارژ بلکین به لطف ابعاد کوچکی که دارد به‌راحتی در اتاق‌های کنفرانس و دیگر فضاهای کاری قابل‌ استفاده است. این شارژر اکنون در Belkin.com با قیمت ۱۴۰ دلار دردسترس قرار دارد و انتظار می‌رود به‌زودی در دیگر فروشگاه‌های جهانی نیز دردسترس قرار بگیرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات