با HyperJuice چهار گجت را همزمان شارژ کنید

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
استند شارژ و پاور بانک Qi2 هایپر
برند هایپر در نمایشگاه CES 2024 از تجهیزات جانبی مختلفی رونمایی کرد که در بین آن‌ها پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی Qi2 می‌درخشد.
تبلیغات

برند Hyper که بیشتر در حوزه‌ی تجهیزات جانبی برای گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند، در خلال بزرگ‌ترین رویداد صنعت تکنولوژی سال ۲۰۲۴، از تجهیزات جانبی جدیدش برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد.

در بین محصولات معرفی‌شده، نام دو شارژر مبتنی بر استاندارد Qi2 می‌درخشد. فناوری شارژ Qi2 به تازگی در حال فراگیر شدن است و هایپر جزو اولین برندهایی محسوب می‌شود که محصولاتی مبتنی بر آن را معرفی می‌کند.

اولین محصول جذاب هایپر را باید استند شارژ HyperJuice Qi2 بدانیم که شباهت زیادی به استندهای معمولی در دنیای شارژرهای مگ‌سیف دارد، اما به لطف استاندارد جدید Qi2 و فُرم‌فکتور چهار-در-یک، محصول ارزشمندتری به‌حساب می‌آید.

در پکیج چهارگانه‌ی HyperJuice و در بخش بالایی استند آن، شارژر اپل مگ‌سیف ۱۵ وات به همراه فست‌شارژ برای اپل واچ به چشم می‌خورند. در بخش پایه‌ی استند پد شارژر ۵ وات برای ایرپاد و سایر ایربادهای بی‌سیم، به‌همراه پد ۱۰ واتی Qi قرار گرفته‌اند.

قیمت شارژر چهار-در-یک هایپر ۱۴۹٫۹۹ دلار اعلام شده است و در آینده‌ی نزدیک وارد بازار می‌شود.

پاوربانک جدید HyperJuice Qi2 با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعت، محصول دیگر معرفی‌شده توسط هایپر در خلال رویداد CES 2024 است.

پاوربانک مذکور با پد مگ‌سیف ۱۵ واتی به‌همراه فست‌شارژ برای اپل واچ ترکیب می‌شود تا به‌عنوان یک محصول سه-در-یک، ارزش خرید بالایی داشته باشد. درگاه تایپ C با توان خروجی ۲۰ وات نیز برای پاوربانک هایپر در نظر گرفته شده است.

قیمت پاور بانک هایپر که هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است، ۱۲۹٫۹۹ دلار خواهد بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات