این کابل آهنربایی USB-C هرگز گره نمی‌خورد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
کابل شارژ مغناطیسی Sosche متصل به پاوربانک و گوشی
لوازم جانبی جدید و نوآورانه‌ی شرکت Scosche در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شدند.
تبلیغات

شرکت Scosche در نمایشگاه CES امسال مجموعه‌ای از لوازم جانبی دستگاه‌های هوشمند را برای استفاده در خانه و محیط بیرون به نمایش گذاشت. بسیاری از محصولات جدید، از جمله شارژر و پایه‌های شارژ گوشی، مبتنی بر استاندارد شارژ بی‌سیم Qi2 هستند.

Scosche کابل‌ شارژی به نام StrikeLine Cobra را معرفی کرد دارای آهن رباهایی است که باعث می‌شود هرگز گره نخورد و بتوان آن را روی سطوح فلزی قرار داد و حتی به عنوان پایه‌ی گوشی استفاده کرد (این کابل را می‌توانید در تصویر اصلی مقاله ببینید).

شارژر ماژولار BaseLynx 2.0 درحال شارژ آیفون و آیپد

براساس بیانیه‌ی رسمی، محصول دیگری به نام BaseLynx 2.0 یک پایه‌ی شارژ بی‌سیم مغناطیسی همراه با کیس شارژ بی‌سیم ایرپاد است. BaseLynx 2.0 با چهار ماژول قابل تعویض همراه شده که شامل پایه‌ی شارژ بی‌سیم، شارژر عمودی با ۶۰ وات توان، شارژر مغناطیسی ساعت هوشمند اپل و ماژولی با پورت USB-C و توان ۶۷ وات به همراه خروجی ۱۲۰ ولت می‌شود.

شارژر خودرویی Magicmount درحال شارژ آيفون در خودرو

پایه‌ی شارژ بی‌سیم MagicMount Elite به گونه‌ای طراحی شده که وقتی داخل خودرو هستید بتوان گوشی را در سه حالت مختلف روی آن تنظیم کرد. این محصول همچنین با MagSafe گوشی آیفون سازگار است.

شارژر دیواری PowerVolt درحال شارژ دستگاه‌های مختلف

شارژرهای دیواری PowerVolt دارای فناوری GaN برای شارژ کارآمد همه‌‌ی دستگاه‌ها (از گوشی گرفته تا لپ‌تاپ) هستند..

PowerVolt در کانفیگ‌های مختلفی از توان ۳۰ وات تا ۱۵۰ وات عرضه می‌شود. این محصول حدود ۷۵ درصد از پلاستیک بازیافتی ساخته شده و دارای لولاهای تاشو است و با آداپتور مخصوص در داخل خودرو هم قابل استفاده خواهد بود.

شرکت Scosche هنوز قیمت محصولات یاد شده را اعلام نکرده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات