قاب عکاسی شیائومی ۱۴ اولترا با گوشی‌های دیگر هم کار می‌کند

یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
قاب جدید شیائومی در دست در حال عکاسی
قاب جدید شیائومی قابلیت‌های جذابی به‌همراه دارد و ظاهراً افزون‌بر شیائومی ۱۴ اولترا با برخی از گوشی‌های دیگر هم سازگار است.
تبلیغات

شیائومی ۱۴ اولترا پنج‌شنبه به‌همراه یک گریپ دوربین رونمایی شد که وسیله‌ی جانبی هیجان‌انگیزی برای عکاسی است. در ابتدا تصور می‌شد این گریپ دوربین فقط با مدل اولترا گوشی شیائومی ۱۴ سازگاری دارد اما ظاهرا این ذهنیت درست نیست.

نشریه‌ی چینی Xiaobai's Tech Reviews در ویبو اعلام کرد که گریپ دوربین شیائومی ۱۴ اولترا با برخی از مدل‌های گوشی‌ اوپو، گوشی ویوو و محصولاتی دیگر سازگار است. ظاهراً برخی گوشی‌ها از قابلیت‌های بیشتری نسبت به سایرین پشتیبانی می‌کنند.

camera grip روی گوشی ویوو x100 پرو در دست گرفته شده
ویوو X100 پرو
camera grip روی گوشی آنر مجیک ۶ پرو در دست گرفته شده
آنر مجیک ۶ پرو
camera grip روی گوشی اوپو فایند X7 اولترا در دست گرفته‌شده
اوپو فایند X7 اولترا

قاب جدید گوشی شیائومی به‌کمک یک باتری ۱٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی شارژ می‌شود. دکمه‌ای روی آن قرار داده‌ شده است که امکان ثبت تصویر و زوم کردن را برای کاربران فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند با کمک این قاب به فیلم‌برداری بپردازند و همچنین نوردهی و سرعت شاتر را تنظیم کنند.

گوشی اوپو فایند X7 اولترا، شیائومی ۱۳ اولترا و آنر مجیک ۶ پرو از قابلیت‌های ثبت تصاویر و کنترل زوم و شارژدهی با قاب شیائومی پشتیبانی می‌کنند. ویوو X100 پرو و وان پلاس ۱۲ از ویژگی‌های شارژدهی و ثبت تصاویر این قاب پشتیبانی خواهند کرد.

کاربرانی که گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس دارند، تنها می‌توانند از قابلیت شارژدهی این قاب استفاده کنند. متأسفانه همه‌ی گوشی‌ها نمی‌توانند از ویژگی‌های این قاب بهره ببرند و گوشی‌های هواوی میت ۶۰ پرو، سامسونگ گلسی S24 اولترا و نوبیا Z60 اولترا از گوشی‌هایی هستند که از قاب یادشده پشتیبانی نمی‌کنند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات