مودم جیبی جدید تی‌پی‌ لینک با قیمت منطقی رونمایی شد

یک‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
مودم تی پی لینک TL-WR1502X
تی‌پی لینک از مودم جیبی جدیدش با پشتیبانی از وای‌فای ۶ و قابلیت‌های جذاب دیگر رونمایی کرد.
تبلیغات

تی‌پی‌ لینک با معرفی مودم جیبی جدید خود یعنی TL-WR1502X، گزینه‌ای ایدئال برای مسافران و افرادی که خارج از خانه به اینترنت پرسرعت نیاز دارند، ارائه کرد. این مودم با ابعاد کوچک و وزن کم، به‌راحتی در جیب جا می‌گیرد و از قابلیت‌های متنوعی برای اتصال به اینترنت بهره می‌برد.

مودم تی پی لینک مدل TL-WR1502X از شبکه‌‌ی دو بانده‌ی وای‌فای ۶ با سرعت ۱٫۵ گیگابیت‌برثانیه پشتیبانی می‌کند. این شبکه شامل باند ۵ گیگاهرتز با سرعت ۱٬۲۰۰ مگابیت‌برثانیه و باند ۲٫۴ گیگاهرتز با سرعت ۳۰۰ مگابیت‌برثانیه می‌شود. همچنین، دو پورت گیگابیتی و یک درگاه USB 2.0 برای اتصال دستگاه‌های مختلف روی محصول در نظر گرفته شده است.

مودم تی پی لینک TL-WR1502X

یکی از ویژگی‌های کاربردی تی‌پی لینک TL-WR1502X، امکان استفاده از آن به‌عنوان مودم USB 3G/4G است. علاوه‌براین، TL-WR1502X از حالت‌های مختلفی مثل اکسس پوینت، تقویت‌کننده‌ی سیگنال و غیره پشتیبانی و در نتیجه انعطاف‌پذیری بالایی را برای استفاده در سناریوهای مختلف فراهم می‌کند.

به‌نوشته‌ی ITHome، مودم جیبی تی‌پی لینک TL-WR1502X از نظر امنیتی، با پروتکل‌های OpenVPN و WireGuard سازگاری دارد تا بتوانید هنگام استفاده از وای‌فای عمومی، اتصال خود را ایمن و خصوصی نگه دارید. قیمت مودم مذکور ۶۰ دلار است که باتوجه‌به ویژگی‌های متعددش، آن را به گزینه‌ای بسیار جذاب میان محصولات مشابه تبدیل می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات