پاوربانک غول‌پیکر ایسوس معرفی شد؛ محصولی که ورودش به هواپیما ممنوع است

پنج‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پاور بانک ایسوس asus mjlonir
پاوربانک جدید ایسوس می‌تواند برق یک سیستم گیمینگ پیشرفته را تا یک ساعت درحال اجرای بازی تأمین کند.
تبلیغات

ایسوس از پاوربانک جدیدی به اسم ROG Mjolnir رونمایی کرده است و آن را UPS قابل حمل گیمینگ می‌نامد. این محصول قابلیت فراهم‌کردن ۷۶۸ وات‌ساعت انرژی چهار پریز برق خود را دارد.

پاور بانک ایسوس asus mjlonir

ROG Mjolnir را نمی‌توان وارد هواپیما کرد، اما در مواقعی که دسترسی به برق شهری وجود ندارد، توان بالایی را تأمین می‌کند. این UPS برای گیمرهایی طراحی شده است که نیاز به اتصالات و توان زیاد دارند.

پاور بانک ایسوس asus mjlonir

یکی از مشخصاتی که ایسوس برای ROG Mjolnir بیان کرده، ظرفیت ۷۶۸ وات‌ساعتی آن است، به این معنی که می‌توانید کنسول بازی ایسوس مدل ROG Ally X با باتری ۸۰ وات‌ساعت را ۹ بار به‌طور کامل شارژ کنید.

پاور بانک ایسوس asus mjlonir

ایسوس سیستمی با گرافیک انویدیا مدل RTX 4080 را مثال می‌زند که می‌تواند تا یک ساعت با اتصال به پاور استیشن ROG Mjolnir بازی اجرا کند. بااین‌حال، نوع دسکتاپی یا لپ‌تاپی سیستم مذکور ذکر نشده است.

چراغ قوه پاور بانک ایسوس asus mjlonir در دست

Mjolnir دارای یک شارژر بی‌سیم Qi 2.0 با پشتیبانی از مگ‌سیف برای آیفون است و از شارژشدن توسط پنل‌های خورشیدی پشتیبانی می‌کند. قسمتی که مانند آنتن در بالای دستگاه قرار دارد، چراغ‌قوه‌ی مغناطیسی است.

هنوز تاریخ عرضه و قیمت‌ پاور جدید ایسوس مشخص نشده است، اما می‌توان حدس زد که ارزان نخواهد بود.

باتری ۷۶۸ وات‌ساعتی Mjolnir از نوع لیتیوم-آهن-فسفات (LFP) با چگالی ذخیره‌سازی بسیار بالا و زمان سوئیچینگ ۱۰ میلی‌ثانیه (از برق شهری به UPS) است. این دستگاه علاوه‌بر چهار اتصال اصلی، شارژ ۱۰۰ وات از طریق درگاه USB Type-C نیز ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات