این ماوس گیمینگ ۱۰ دلاری دقت چشمگیر و طراحی ارگونومیک دارد

یک‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ماوس گیمینگ Yao M510
ماوس گیمینگ Yao M510 با حسگر بسیار دقیق و وزن سبک و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی ۱۰ دلاری معرفی شد.
تبلیغات

شرکت Mechrevo ماوس گیمینگ بی‌سیم Yao M510 را برای بازار چین رونمایی کرد. این محصول مشخصات فنی بسیار جذابی دارد و وزنش با احتساب دانگل USB، حدود ۸۰ گرم است و از طراحی ویژه‌ای بهره می‌برد که راحتی استفاده‌ی کاربران چپ‌دست و راست‌دست را تضمین می‌کند.

طبق اعلام Mechrevo، ماوس گیمینگ Yao M510 از حسگر حرفه‌ای 4800DPI استفاده می‌کند که دامنه‌ی DPI رایج برای ماوس‌های گیمینگ اقتصادی محسوب می‌شود. DPI این محصول در ۶ سطح ۸۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰، ۲۴۰۰، ۳۲۰۰ و ۴۸۰۰ تنظیم می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد تا تعادل ایدئالی بین دقت برای کارهای روزمره و پاسخ‌گویی برای بازی‌ها برقرار کنند.

ماوس گیمینگ Yao M510
Mechrevo

ازنظر کارایی، Yao M510 سه حالت اتصال را ارائه می‌دهد: بلوتوث و بی‌سیم ۲٫۴ گیگاهرتز ازطریق دانگل USB و اتصال باسیم USB. این تطبیق‌پذیری به کاربران امکان می‌دهد تا به‌طور یکپارچه بین دستگاه‌های مختلف، نظیر کامپیوتر رومیزی و لپ‌تاپ یا تبلت جابه‌جا شوند.

ماوس گیمینگ Yao M510
ماوس گیمینگ Yao M510

Yao M510 از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی بهره می‌برد که طبق ادعای Mechrevo، ماندگاری زیادی را ارائه می‌دهد؛ اما طول‌ عمر دقیق باتری را با هربار شارژ نمی‌دانیم. ازنظر ابعاد، طول و عرض و ارتفاع ماوس یادشده به‌ترتیب ۱۲۵ و ۶۳٫۵ و ۴۰٫۵ میلی‌متر است.

قیمت ماوس جدید Mechrevo Yao M510 درحال‌حاضر ۶۹ یوان (حدود ۱۰ دلار) است و ازطریق وب‌سایت JD.com برای خرید دردسترس قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات