پاوربانک ۱۲ هزار میلی‌آمپرساعتی جدید AYANEO با ظاهر خاطر‌ه‌انگیز معرفی شد

یک‌شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پاوربانک AYANEO Retro Power Bank
شرکت AYANEO پاوربانکی با طراحی رترو و ظاهری خاطره‌انگیز تولید کرده است که ۱۲٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد.
تبلیغات

شرکت AYANEO اولین پاوربانک خود را با ظاهری خاطره‌انگیز و رترو به بازار عرضه کرد. این پاوربانک با نام AYANEO Retro Power Bank ظرفیت ۱۲,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و از سرعت شارژ تا ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. این پاوربانک با تأخیر هشت‌ماهه درمقایسه‌با زمان معرفی اولیه عرضه‌ژ می‌شود و در این مدت، شرکت مذکور محصولات دیگری را نیز روانه بازار کرده است.

شرکت AYANEO پیش‌ازاین انواع کنسول‌ بازی دستی را نیز تولید کرده است و به‌تازگی دو محصول جدید با نام‌های Pocket EVO و Pocket DMG را معرفی کرده است.

پاوربانک AYANEO Retro Power Bank
AYANEO
پاوربانک AYANEO Retro Power Bank
پاوربانک AYANEO Retro Power Bank
پاوربانک AYANEO Retro Power Bank

پاوربانک جدید AYANEO می‌تواند دستگاه‌های مختلف را با سرعت ۴۵ وات و خروجی متفاوتی ازنظر ترکیب آمپر و ولتاژ شارژ کند. این پاوربانک دو درگاه USB-C دارد؛ اما تنها یکی از آن‌ها سرعت شارژ ۴۵ واتی را فراهم می‌کند.

درصورتی‌که هر دو درگاه هم‌زمان استفاده شوند، پاوربانک توان خروجی ۱۵ وات برای یک دستگاه و ۳۰ وات برای دستگاه دیگر را ارائه می‌دهد. این پاوربانک به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان مشاهده وضعیت شارژ هر دو دستگاه متصل حین شارژ وجود داشته باشد.

نمایشگر OLED تعبیه‌شده در پاوربانک جدید AYANEO اندازه‌ی ۰٫۹۱ اینچ و وضوح ۱۲۸ در ۳۲ پیکسل دارد. ابعاد این پاوربانک ۲۱٫۹ در ۸۱ در ۹۸ میلی‌متر و وزنش ۲۳۸ گرم است. طراحی بدنه‌ی این پاوربانک با الهام از کنسول بازی Super NES شرکت نینتندو، حالتی رترو به آن بخشیده است.

قیمت پاور بانک مدل Retro Power Bank حدود ۳۹٫۹۹ دلار تعیین شده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات