هاب شارژ ۶۷ وات و جمع‌وجور شیائومی معرفی شد؛ ۴ سوکت برق، ۴ درگاه USB و قیمت ۲۰ دلار

سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
شارژر ۶۷ وات رومیزی شیائومی
شارژر رومیزی جدید شیائومی با پشتیبانی از شارژ ۶۷ وات امکان شارژ لپ‌تاپ، تبلت، گوشی هوشمند و ساعت‌های هوشمند را فراهم می‌کند.
تبلیغات

شیائومی شارژر رومیزی ۶۷ وات جدیدی با ابعاد جمع‌وجور و پشتیبانی از چندین پورت خروجی رونمایی کرد. قیمت شارژر مذکور ۲۰ دلار است و درحال‌حاضر با تخفیف اولیه با برچسب ۱۸ دلار به‌فروش می‌رسد.

شارژر رومیزی جدید شیائومی با طراحی ساده و به رنگ‌های کلاسیک مشکی و سفید عرضه می‌شود. ابعاد این محصول ۴۶٫۵ در ۱۰۵ در ۴۲ میلی‌متر است و طول کابل آن به ۱٫۵ متر می‌رسد. این شارژر از بدنه‌ی پلی‌کربنات ضدحریق بهره می‌برد که باعث می‌شود ایمنی بیشتری داشته باشد.

شارژر ۶۷ وات رومیزی شیائومی
Xiaomi

طبق گفته‌ی شیائومی، شارژر جدید این شرکت دو خروجی دو شاخه‌ی استاندارد و دو خروجی پنج شاخه دارد و حداکثر توان خروجی آن به ۲۵۰۰ وات می‌رسد. شما می‌توانید از این پورت‌ها برای مانیتور، کامپیوتر رومیزی، لپ‌تاپ یا هر دستگاه پرمصرف دیگری استفاده کنید.

شارژر شیائومی برای رفع نیازهای شارژ گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها یا پوشیدنی‌ها چهار پورت USB ارائه می‌دهد. دو عدد از این پورت‌ها از نوع USB-C هستند که توان خروجی هرکدام از آن‌ها به ۶۷ وات می‌رسد و حداکثر توان خروجی دو پورت دیگر USB-A معادل ۲۲٫۵ وات است.

توزیع برق بین پورت‌های شارژر جدید شیائومی کمی پیچیده به‌نظر می‌رسد. درحالی‌که هر پورت USB-C می‌تواند به تنهایی ۶۷ وات کامل را ارائه دهد، هنگام استفاده‌ی همزمان از آن‌ها توان خروجی یکی به ۴۵ وات و دیگری ۲۰ وات می‌رسد. به‌طور مشابه، هنگام استفاده‌ی همزمان از پورت‌های USB-C و پورت‌های USB-A، خروجی آن‌ها به‌ترتیب ۴۵ وات و ۱۸ وات خواهد بود. استفاده‌ی همزمان از هر چهار پورت، باعث می‌شود خروجی آن‌ها به ۱۵ وات کاهش یابد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات