برند نوپای DeperAI شارژرهای سریع، مدرن و خوش‌قیمت خود را رونمایی کرد

یک‌شنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
مطالعه 6 دقیقه
شارژرهای DeperAI با رنگ‌های مختلف در کنار هم
DeperAI، برند هندی که مدیر سابق وان‌پلاس آن را تأسیس کرده است، شارژرهای مدرن و خوش‌قیمت جدیدش را رونمایی کرد.
تبلیغات

برند نوپای DeperAI شارژرهای سریع، مدرن و خوش‌قیمت خود را رونمایی کرد. این برند را جیم ژانگ، مدیر سابق شرکت وان‌پلاس، تأسیس کرده و هدفش ارائه‌ی راه‌حل‌های شارژ کارآمد با قیمت‌های رقابتی است.

طبق اطلاعات منتشر‌شده در وب‌سایت DeperAI، شارژرهای این شرکت در نوع خود در هند اولین هستند که از فناوری شارژ سریع یونیورسال فیوژن (UFCS) پشتیبانی می‌کنند و با دستگاه‌های iOS و اندروید سازگاری دارند. این سِری شامل آداپتورهای ۲۰ و ۲۵ و ۶۵ وات پرو است که همگی از فناوری پیشرفته‌ی GaN III برای شارژ سریع‌تر و کارآمدتر همراه با حفظ دمای کمتر بهره می‌برند.

شارژر ۶۵ واتی دیپرای
شارژر ۶۵ واتی دیپرای در کنار یک گوشی آیفون
نمای پورت‌های شارژر ۶۵ واتی دیپرای
شارژر ۶۵ واتی دیپرای و ویژگی‌های آن
شارژر ۶۵ واتی دیپرای در یک چندراهی در کنار آیفون و لپ‌تاپ
نمای داخلی شارژر ۶۵ واتی دیپرای

مدل پایه‌ی شارژر سریع ۲۰ وات GaN III دیپر‌ای با قیمت ۴۹۹ روپیه (تقریباً ۵٫۹۹ دلار آمریکا)، طراحی جمع‌وجوری دارد و به یک پورت USB-C مجهز است. شارژر گفته‌شده از فناوری پاوردلیوری ۳ (PD3.0) پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دستگاه‌ها را تا سه برابر سریع‌تر از شارژرهای معمولی شارژ کند. این مدل در رنگ‌های نارنجی و نارنجی و سفید عرضه می‌شود.

شارژر ۲۵ واتی دیپرای
شارژر ۲۵ واتی دیپرای در کنار یک گوشی آیفون
شارژر ۲۵ واتی دیپرای در یک چندراهی در کنار آیفون و لپ‌تاپ
شارژر ۲۵ واتی دیپرای به‌همراه ویژگی‌های آن
یک نفر درحال بیرون آوردن شارژر ۲۵ واتی دیپرای از کوله پشتی
نمای داخلی شارژر ۲۵ واتی دیپرای

برای کاربرانی که به قابلیت شارژ دوگانه نیاز دارند، شارژر سریع ۲۵ وات GaN III دیپر‌ای با قیمت ۵۹۹ روپیه (تقریباً ۷٫۱۹ دلار) دردسترس قرار دارد. این مدل شامل یک پورت USB-C و یک پورت USB-A است و امکان شارژ هم‌زمان دو دستگاه را فراهم می‌کند. این شارژر در رنگ‌های آبی و زرد موجود است.

شارژر ۲۰ واتی دیپرای
شارژر ۲۰ واتی دیپرای در کنار گوشی آیفون
نمای داخلی از شارژر ۲۰ واتی دیپرای
شارژر ۲۰ واتی دیپرای در یک چندراهی در کنار آیفون و لپ‌تاپ
شارژر ۲۰ واتی دیپرای به‌همراه ویژگی‌های آن
یک نفر درحال بیرون آوردن شارژر ۲۰ واتی دیپرای از کوله پشتی

مدل پرچم‌دار این سری شارژر سریع ۶۵ وات پرو ۳ در ۱ دیپر‌ای است که با قیمت ۱,۹۹۹ روپیه (تقریباً ۲۳٫۹۹ دلار) عرضه می‌شود. این آداپتور دو پورت USB-C و یک پورت USB-A دارد که به کاربران امکان می‌دهد تا سه دستگاه را هم‌زمان شارژ کنند. ۰ تا ۸۰ درصد شارژ دستگاه‌هایی مانند آیفون با این شارژر، تنها ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

تمامی شارژرهای دیپر‌ای به ویژگی‌های ایمنی مجهزند که از دستگاه‌ها در‌برابر نوسان‌های برق و ولتاژ و گرمای بیش‌از‌حد محافظت می‌کنند. این شارژرها از مواد ضدحریق ABS + PC ساخته شده‌اند و هنگامی‌که دستگاه به‌طور کامل شارژ شد، به‌طور خودکار شارژ را متوقف می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات