این کیبورد ارگونومیک با آهن‌ربا، تجربه تایپ راحت‌تر و چیدمان دلخواهتان را فراهم می‌کند

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵
مطالعه 4 دقیقه
کیبورد ارگونومیک Flow مشکی
این کیبورد دوتکه‌ی ارگونومیک پایه‌های مخصوصی دارد که زاویه‌ی آن را به‌دلخواه کاربر تنظیم می‌کند.
تبلیغات

شرکت نوپایی به نام Nuio در لوازم جانبی کامپیوتر رومیزی بازنگری است تا کار با کامپیوترها را راحت‌تر کند. این شرکت به‌تازگی مجموعه‌ای از لوازم جانبی مغناطیسی به نام Flow را حول کیبورد بی‌سیم دوقسمتی عرضه کرده که هدف آن تسهیل در چیدمان ارگونومیک مناسب است.

کیبورد ارگونومیک Flow مشکی
Nuio

سری Flow مجموعه‌ی کاملی از لوازم جانبی را شامل می‌شود و صرفاً کیبورد مستقل نیست. قیمت کیبورد ارگونومیک Flow حدود ۴۰۰ دلار است. این کیبورد از دو نیمه‌ی کاملاً مجزا با کلیدهای مقعر تشکیل شده است که به‌شکل شعاعی و موجی چیده شده‌اند و حس بهتری به انگشتان می‌دهند.

اتصال دو نیمه کیبورد ارگونومیک Flow مشکی
Nuio

کیبورد Flow از سوئیچ‌های لاستیکی و کلیدهای دارای پس‌زمینه‌‌ی سفارشی استفاده می‌کند که قابل تعویض با کلیدهای متفرقه نیستند. این کیبورد ویژه کسانی که حس و صدای آرام کیبورد لپ‌تاپ را ترجیح می‌دهند، تولید شده است و حرکتی نرم‌تر از سوئیچ‌های مکانیکی دارد.

کیبورد ارگونومیک Flow مشکی با پد مچ
Nuio

بدنه‌ی کیبورد از آلومینیوم ساخته شده است که به‌همراه باتری‌های قابل‌شارژ در هر قسمت، احساس سبکی رضایت‌بخشی به آن‌ها می‌دهد. به‌جز یک کابل USB-C دوطرفه برای شارژ هم‌زمان دو نیمه، کیبورد Flow کاملاً بی‌سیم است. این کیبورد از‌طریق بلوتوث به دستگاه متصل می‌شود و دکمه‌ای در پشت امکان اتصال Flow به سه دستگاه مختلف و جابه‌جایی بین آن‌ها بدون نیاز به فرایند اتصال دوباره را فراهم می‌کند.

قسمت پشت کیبورد ارگونومیک Flow مشکی
Nuio

برای استحکام بیشتر کیبورد، هر دو نیمه‌ی آن می‌توانند به‌صورت مغناطیسی به صفحه‌ای ۱۲۹ دلاری به نام Deskpad متصل شوند که به‌حدی محکم است که می‌توانید از آن روی پای خود نیز استفاده کنید؛ البته در‌صورتی‌که بخواهید حین دراز‌کشیدن روی کاناپه از کیبورد استفاده کنید.

پایه کیبورد ارگونومیک Flow مشکی
Nuio

دو پایه‌ی لاستیکی وجود دارند که ازطریق مگنت‌ها به Deskpad متصل و برای تنظیم زاویه‌ و ارتفاع هر نیمه‌ی کیبورد استفاده می‌شوند. گفتنی است که می‌توان از تعداد پایه‌های بیشتری نیز استفاده کرد. دو پایه‌ی اول ۹۹ دلار و هر پایه‌ی اضافی ۵۹ دلار قیمت دارد. زمانی‌که زاویه‌ی ایدئال را پیدا کردید، چرخ تنش در داخل هر پایه می‌تواند موقعیت آن را قفل کند.

پایه کیبورد ارگونومیک Flow مشکی
Nuio

پس از اینکه هر دو نیمه‌ی کیبورد Flow را تنظیم کردید، احتمالاً به‌ چیزی برای قرار‌دادن زیر مچ‌های خود نیاز خواهید داشت. Nuio یک جفت پد نرم با قیمت ۹۹ دلار می‌فروشد که به‌صورت مغناطیسی به دسک‌پد متصل می‌شود. علاوه‌بر‌این، می‌توانید پد لمسی بی‌سیم ۲۴۹ دلاری را اضافه کنید که از حرکات لمسی پشتیبانی می‌کند و کار مگنت را نیز انجام می‌دهد.

پایه کیبورد ارگونومیک Flow مشکی
Nuio

تمامی محصولات مجموعه‌ی Flow در رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای، طلایی، رزگلد، قهوه‌ای اسپرسو، سبز تیره و آبی در‌دسترس هستند.

تام ویلسون، مدیرعامل Nuio، پیش‌از‌این در شرکت‌هایی از‌جمله اپل و گوگل و Frog Design فعالیت کرده است. گرگ ویلسون، مدیر بازاریابی شرکت، نیز سال‌ها در Frog Design و آژانس خلاقیت دیجیتاس سابقه‌ی کار دارد. این دو برادر Nuio را با شعار بهبود تعامل فیزیکی با کامپیوترها تأسیس کرده‌اند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات