بازی هیو جکمن و الیوت پیج در سریال The Last of Us به‌لطف هوش مصنوعی! [تماشا کنید]

یک‌شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
نسخه دیپ فیک الیوت پیج در سریال The Last of Us
هوش مصنوعی توانسته است هیو جکمن و الیوت پیج را در قالب شخصیت‌های جول و الی به سریال محبوب The Last of Us بیاورد.
تبلیغات

استودیو ناتی‌داگ قسمت اول بازی The Last of Us را سال‌ها پیش منتشر کرد؛ اما این بازی هرگز فراموش نشد و ضمن کسب جوایز متعدد، خودش را در دل گیمرها جا کرد. محبوبیت The Last of Us شبکه‌ی تلویزیونی HBO را مجاب کرد که سریالی هیجان‌انگیز با محوریت این بازی تولید کند.

سریال آخرین بازمانده از ما که بر‌اساس قسمت اول بازی تولید شد، مطابق انتظارات به محبوبیت چشمگیری رسید. با پخش هر قسمت جدید، آمار بینندگان افزایش یافت.

The Last of Us داستان جول و الی را روایت می‌کند؛ دو فردی که در دنیایی پر از زامبی‌، سرنوشتشان به‌هم گره می‌خورد.

در سریال The Last of Us، پدرو پاسکال و بلا رمزی به‌ترتیب نقش جول و الی را بازی کردند. بااین‌حال، چه می‌شد اگر هیو جکمن و الیوت (الن) پیج در سریال The Last of Us حضور داشتند؟ به‌لطف هوش مصنوعی، اکنون جواب این سؤال را می‌دانیم.

هیو جکمن با بازی در نقش ولورین در ذهن علاقه‌مندان به فیلم و سریال جاودانه شده است و الیوت پیج کارنامه‌ی درخشانی در صنعت سینما دارد. با‌وجود‌این، نبود جکمن و پیج در سریال The Last of Us چندان حس نشد؛ چون پاسکال و رمزی بازی درخشانی از خود نشان دادند.

اثرگذاری هوش مصنوعی بر صنعت سینما اتفاق جدیدی نیست. به‌لطف هوش مصنوعی، جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری به‌سرعت روی تصویر اعمال می‌شوند و می‌توان هر فردی را به‌عنوان فرد دیگر جا زد. این فناوری در عین مزایایش، بازار دیپ‌فیک را به‌شدت تغذیه می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات