نمیدانید در فروشگاه چه چیزی بخرید؟ با ایده جذاب آمازون آشنا شوید
آمازون عمیقاً روی سرمایهگذاری در حوزهی هوش مصنوعی متمرکز شده است. Rufus نام جدیدترین دستیار مبتنیبر هوش مصنوعی این شرکت است که به کاربران در خریدکردن کمک خواهد کرد.
بهگفتهی آمازون، Rufus ازطریق اطلاعات محصولات، بررسیهای مشتریان، پرسش و پاسخهای عمومی کاربران و اطلاعات موجود در وب آموزش دیده است.
دستیار هوش مصنوعی آمازون بهطور خاص برای پاسخ به پرسشهای مشتریان دربارهی نیازها و محصولات مدنظرشان طراحی شده است و میتواند مقایسه و توصیههای مختلف را به آنها ارائه دهد.
برای شروع استفاده از Rufus، کافی است کاربران سؤال خود را در نوار جستوجو در اپلیکیشن موبایل آمازون تایپ کنند. سپس آیکون دستیار خرید در پایین صفحه ظاهر خواهد شد و میتوان از آن استفاده کرد.
Rufus درحالحاضر بهصورت بتا دردسترس است؛ اما آمازون آن را بهطور آزمایشی دراختیار عدهی محدودی از مشتریان آمریکایی قرار خواهد داد. آمازون میگوید Rufus در هفتههای آینده برای بقیهی مشتریان در آمریکا ارائه خواهد شد.