نسخه سازمانی ChatGPT بیش از نیم میلیون کاربر دارد

شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
ربات چت جی پی تی ساخت Open AI
شرکت OpenAI از رشد فوق‌العاده در آمار ثبت‌نام نسخه‌ی سازمانی ChatGPT خبر داد.
تبلیغات

نسخه‌ی سازمانی ChatGPT سال گذشته برای کسب‌و‌کارها معرفی شد. OpenAI حالا می‌گوید که این چت‌بات هوش مصنوعی از آن زمان تعداد زیادی کاربر جدید داشته است.

براد لایت‌کپ، مدیر ارشد عملیاتی OpenAI، طی مصاحبه با بلومبرگ گفت که بیش از ۶۰۰ هزار نفر برای استفاده از نسخه‌ی سازمانی ChatGPT ثبت نام کرده‌اند.

نسخه‌ی سازمانی ChatGPT، ویژگی‌های امنیتی و حریم خصوصی سطح بالا و مناسب کسب‌وکار همراه با دسترسی نامحدود به مدل زبانی GPT-4 با سرعت بالاتر را ارائه می‌دهد.

چت‌جی‌پی‌تیِ سازمانی Context Window بزرگ‌تر از نسخه‌ی عادی دارد و جملات طولانی‌تری را می‌فهمد. نسخه‌ی مورد بحث از ابزارهای پیشرفته‌ی تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ و ویژگی‌های شخصی‌سازی متعدد نیز بهره می‌برد.

لایت‌کپ سال جاری را «سال پذیرش هوش مصنوعی در سازمان‌ها» می‌داند با این حال، به نظر می‌رسد که نسخه‌ی سازمانی ChatGPT، راه درازی برای شکست دادن رقیب خود یعنی مایکروسافت کوپایلت دارد.

مایکروسافت که از OpenAI حمایت مالی می‌کند، دستیار هوش مصنوعی خود را برای کسب‌وکارها و سازمان‌ها دارد. غول ردموندی اولین بار نسخه‌ی سازمانی Bing Chat را معرفی کرده بود که بعداً نام آن‌ را به کوپایلت تغییر داد تا همه‌ی سرویس‌های هوش مصنوعی با یک نام واحد فعالیت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات