اکسپلور و دایرکت اینستاگرام با هوش مصنوعی متحول می‌شوند [تماشا کنید]

شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
لوگو اینستا در اپلیکیشن اینستاگرام Instagram روی آیفون - اختصاصی زومیت
قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی به‌زودی تجربه‌ی جست‌وجوی محتوا در اکسپلور و دایرکت اینستاگرام را تغییر خواهند داد.
تبلیغات

متا همچنان سعی دارد سرویس‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود را در اختیار تعداد بیشتری از کاربران قرار دهد. این شرکت علاوه‌بر آزمایش چت‌بات هوش مصنوعی در واتساپ برای کاربران هند، درحال آزمایش فناوری مذکور در بخش جست‌وجو اکسپلور و پیام‌های دایرکت اینستاگرام است.

با آغاز جست‌وجو در اینستاگرام در بخش دایرکت، وارد گفت‌وگویی با هوش مصنوعی می‌شوید؛ جایی‌ که می‌توانید سؤال جدیدی بپرسید یا از سوالات آماده استفاده کنید. مدیرعامل شرکت Perplexity AI می‌گوید طراحی صفحه‌ی سؤالات اینستاگرام شباهت زیادی به صفحه‌ی جست‌وجوی هوش مصنوعی این شرکت دارد.

قابلیت جست‌و‌جو هوش مصنوعی اینستاگرام می‌تواند در کشف محتوای جدید نیز به کاربر کمک کند. طبق گزارش‌های برخی کاربران، با ضربه‌زدن روی عبارتی مثل Beautiful Maui Sunset Reels، ریلز‌های مرتبط با آن موضوع جست‌و‌جو خواهند شد.

ظاهراً متا قصد دارد علاوه‌بر تولید متن، از قدرت هوش مصنوعی مولد برای نمایش محتوای جدید در شبکه‌های اجتماعی خود ازجمله اینستاگرام استفاده کند.

سخنگوی متا به سایت تک‌کرانچ گفت: «تجربیات مبتنی‌بر هوش مصنوعی مولد ما در مراحل مختلف توسعه قرار دارند و در حال آزمایش تعدادی از آن‌ها به‌صورت عمومی و با ظرفیت محدود هستیم.»

پست‌های زیادی در مورد کیفیت جست‌وجوی اینستاگرام وجود دارد، بنابراین، جای تعجب نیست که متا می‌خواهد از هوش مصنوعی برای بهبود این بخش استفاده کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات